Avatar uživatele
Darkmichal11

Máte zkušenost s reklamací zboží koupeného na firmu v Alza.cz?

Na Alze jsem si koupil iPhone 7 a ani ne po roce se začal rychle vybíjet, přehřívat a konektor lightning začal odpojovat sluchátka a přerušovat nabíjení. Odnesl jsem tedy telefon do pobočky Alzy na Andělu. Z informací na jejich stránce jsem vyrozuměl, že u produktů koupených na IČ (na firmu) je 40 dní lhůta na rozhodnutí o reklamaci (předpokládám oprava, výměna, vrácení peněz nebo zamítnutí). Neví ale někdo, jak asi dlouho by mohla oprava trvat? Telefon má Alza už 21 dní a zatím jsem od nich nic neslyšel. Má někdo zkušenost?

Zajímavá 0 před 2347 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Neměj strach. Do těch 40 dnů se ozvou. Pěkná firma. Většinou to bývá do 30 dnů.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Tw!st

Kupoval jsem iPad na svoji firmu, záruka se tuším u Alzy zkracuje z dvou let na jeden rok. Průběh reklamace by se neměl lišit od klasického zákazníka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

Jednu.
Telefon se vracel hned druhý den, bez problémů.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek