Avatar uživatele
Registrovaný

Mám poslat zpět zálohu?

Dobrý den, chtěl bych se na vás obrátit s dotazem co mám dělat. Dělal jsem zákazníkovi výrobu a montáž schodů na zakázku beze smlouvy aby to měl levnější. Zákazník poslal zálohu, já vyráběl schody, ale nestihl jsem to v daném termínu, tak jsem se řádně omluvil a přislíbil kompenzaci v podobě slevy na doplatku. Po namontování schodů se mi stalo, že se u jednoho uštípla hrana, tak jsem si ho vzal zpět na předělání, ale zbytek schodů se zákazníkovi, dle jeho slov, líbil. Asi týden poté mi začal psát, že žádný ze schodů neni na 100% a když jsem chtěl aby mi poslal foto, tak mi nic neposlal. To bylo v listopadu. Nyní když jsem chtěl zaplatit doplatek za schody, tak začal s tím, že čekal dlouho, žádný schod není na 100% a až teď mi poslal fota tří schodů z 15, které mají uštípnutou dýhu (nejsem si vědom, že bych to udělal já) a chce po mě zpět zálohu a já si prý mám schody odvézt. Schody zpět nechci, protože mi jsou k ničemu když jsou dělané na míru a zálohu jim také vracet nechci, protože byla vyplacena na schody a věci kolem nich, musel bych to platit ze svého. Nyní mi vyhrožuje, že se u mne doma zastaví a prý nevím co dokáže a chce zálohu zpět. Nabídl jsem mu ať si nechá i schody a doplatek, protože už toho mám dost, ale to nechce. Děkuji za radu.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Vrať zálohu, schody si demontuj a odvez (z principu - ale pokud jde o masiv, určitě ten materiál použiješ), vše dej do původního stavu (to ZDOKUMENTUJ a nech si to i podepsat!!!).
Zákazníka si zapamatuj - ne proto, abys mu něco ´vracel´, ale proto, abys takovou blbost už nikdy neudělal!!!
___
Ber to jako školení asertivity a marketingu - a vyjednávání...
___
Příště...
No - nelegální fórky ti psát nebudu - příště prostě uzavři dobrou smlouvu o dílo a kašli na to, že "zákazník to chce levnější"...
Dobrou práci je vhodné dobře zaplatit.
;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Jak píše "gecco", schody demontovat, vrátit vše do původního stavu a vrátit zálohu.

Za blbost (Vaši) se platí. Pořád lepší vše vrátit do původního stavu, než-li řešit problém s Finančním úřadem, Živnostenským úřadem, ČOI a ještě s nevrlým zákazníkem.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 690
Zlatý mosoj 417
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.