Avatar uživatele
Registrovaný

Má někdo zkušenosti s reklamací na booth.cz? Nevím,jak prosím postupovat?

Komunikace s obchodem je špatná, nereagují, chci se zeptat, zda už někdo s tímto obchodem vyjednával ohledně reklamace a vrácení zboží.
Předem děkuji moc za odpověď.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den, ano mám zkušenosti, ale neměla jsem takový problém jako vy,už jste zkoušel volat na jejich zákaznickou linku?
Doplňuji:
na jejich firmu jsem volala na tohle číslo : (+420) 724 21 88 99

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Na svém webu má Booth.cz reklamační řád a postup při reklamaci. Je nutno vyplnit reklamační protokol, který si stáhneš. :-)
http://www.booth.cz/…


Avatar uživatele
Registrovaný

Já mám s tímto obchodem právě dobré zkušenosti. Zatím jsem nic reklamovat nemusela. Ale vím, že známý tuším u booth.cz reklamoval a také mu to chvíli trvalo, ale nakonec se to nějak vyřešilo..

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

NikolasS

Musel jsem reklamovat, ale vše proběhlo v pořádku. Dovolat se na jejich zákaznickou linku je docela bojový úkol, ale nakonec se povedlo a zboží mi bylo vyměněno.

Avatar uživatele
Registrovaný

PravdaT

Ano volal a nikdo mi to tam nebral, jako nakupoval jsem na booth.cz jen jednou, každej to na internetu vychvaluje a mě se pak stane tohle, už nikdy s touto firmou nechci mít nic společného.

Avatar uživatele
Registrovaný

KačkaB

A kdy jste tam volal?Jako vím že jsem se tam jednou snažila dovolat po práci a pak si všimla,že mají linku jen od devíti do pěti od pondělí do pátku.

Avatar uživatele
Registrovaný

PravdaT

Nedávno, ale byl to normální den a snad kolem té páte.Vy na booth,cz nakupujete často?Jak jste tedy postupovala při reklamaci?

Avatar uživatele
Registrovaný

KačkaB

Ano,často a reklamovala jsem pouze jednou a to z toho důvodu,že jsem objednala mylně špatnou baterii do noťasu a normálně jsem zavolala na jejich linku,popsala problém a za pár dní jsem jim to posílala na pobočku a okamžitě mi zboží vyměnili,bez problémů.

Avatar uživatele
Registrovaný

Sylvinkaa

Reklamace na dálku jseou nejhorší, ptž tam cálujete i to poštovné :( ale jinak se s nima dobře komunikuje :D

Avatar uživatele
Registrovaný

PravdaT

úžasné,tak k sakru proč s někým komunikují normálně a s jiným to tak trvá a je to problém,jestli se mě někdo zeptá někdy v životě na doporučení booth.cz tak ho pošlu do háje:D

Avatar uživatele
Registrovaný

KačkaB

Když myslíte.Snad to vyřešíte a změníte názor na booth.hezký den.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 413
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.