Avatar uživatele
Bronzový

Jak si udržujete své stálé zákazníky, aby nepřešli ke konkurenci?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Chovám se k nim vstřícně a slušně!/ne jak některé prodavačky v obchodech!/.Odvádím kvalitní práci k jejich spokojenosti,udržuji přiměřené ceny - tím nemyslímm,že jsem levná!/dělám v oblasti služeb - kosmetika a pedikúra/.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Nektere udrzim , nektere " pretahnu ". O tom ten byznys je.
A co se tyce vydelku ,mam svoje osobni heslo, ze spokojene musi byt obe strany .
-iv-


Avatar uživatele
Stříbrný

Tohle je nejstřeženější tajemství byznysu.
Jinak příručky marketingu svorně uvádí: kvalita, cena, pohotovost dodávek, platební podmínky, slevy a rabaty, servis a záruka...kecy v peci pro študáky. Realita je jinde.


Avatar uživatele
Pokročilý

Stačí se na to kouknout z druhé strany , byl-li bych zákazník nakoupím u sebe , nebo mají jinde lepší za míň?Takže udržet nějakou kvalitu za přiměřenou cenu , někdy může být i kvalita dražší ,ale bohužel mezi normálními lidmi těch peněz není na zbyt

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 689
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 211
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.