Avatar uživatele
Registrovaný

Jak dlouho mám na Aukru čekat, až mi prodávající pošle mnou zaplacené zboží ? Po jaké době mohu dát negativ. hodnocení ?

Vyhrála jsem aukci - mikinu, zaplatila prodávající na její účet, ona mi platbu potvrdila, ale balíček už měsíc urguji, co dál ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

měla bys kontaktovat" Aukro" a sdělit jim problém ,který nastal....může se však stát, že ani Aukro nebude mít úspěch ,/dotyčná nemusí reagovat/s tím aby dotyčná ti zboží zaslala

i takový lidé jsou...bohužel....

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Měsíc je už dlouhá doba. Co prodávající? Reaguje na dotaz, kde zboží je?


Avatar uživatele
Bronzový

Napiš prodávajícímu, potom napiš na samotné Aukro, negativní hodnocení se neboj udělit kdykoli nejseš s čímkoli ze strany prodávajícího spokojená...


Avatar uživatele
Zlatý

I věčně.


Avatar uživatele
Pokročilý

Na Aukru obchoduji už několik let a to pod stejným nickem jako tady. Mám zkušennosti jak s bezva prodejci, tak s lidmi co se za prodejce jen vydávali a už to dlouho řeší jak Policie, tak naše soudnictví.
Negativ si opravdu nechávám ale až na konec všeho, co na prodejce zkusím...
Napřed, pokud prodejce nereaguje, bych kontaktovala AT (aukro-tým), a popsala bych jim svůj problém. Oni budou prodejce kontaktovat a většinou to zabere ;)
Přeji hodně štěstí !!!

Zdroj: http://aukro.cz/contact/contac t.php

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 415
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 109
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.