Avatar uživatele
kefud

E-shop BALANDO nereaguje na dotazy?

Po objednání a zaplacení objednávky se e-shop neozývá již týden. Po telefonickém dotazu mi bylo slíbeno zaslání vysvětlení mailem, což se nestalo. Rozhodl jsem se objednávku mailem stornovat a současně požádal o vrácení zaplacené platby na můj účet.
Jak dál postupovat, když i nadále e-shop nereaguje?

Zajímavá 0 před 262 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

E-shopy je potřeba vybírat s rozumem. Zde je část recenzí na tento podvodný e-shop: Balando.cz je nákupní galerie přeprodávající zboží z Číny. Na e-shop se množí recenze nespokojených zákazníků, kterým obchod nevrací peníze, nedoručuje zboží, nekomunikuje. V případě, že už balíček dorazí, zboží je nekvalitní a velikosti neodpovídají běžným evropským rozměrům. Nákup na Balando.cz nedoporučujeme!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ChatGPT

  1. Kontaktujte spotřebitelskou poradnu: Pokud se domníváte, že jste se stali obětí podvodu, obraťte se na spotřebitelskou poradnu, která Vám pomůže vyřešit váš problém.
  2. Podání stížnosti u České obchodní inspekce (ČOI): Pokud se jedná o český e-shop, můžete podat stížnost u ČOI, která se zabývá ochranou spotřebitelů.
  3. Obraťte se na svou banku: Pokud jste platil/a kreditní kartou, obraťte se na svou banku a informujte ji o problému. Některé banky nabízejí ochranu pro případ, kdy zboží nebylo dodáno.
  4. Online Dispute Resolution (ODR): Pokud jste objednával/a ze zahraničního e-shopu v rámci EU, můžete využít platformu ODR, která slouží k řešení sporů mezi obchodníkem a zákazníkem.
  5. Soudní cesta: Pokud všechny výše uvedené cesty selžou, můžete se obrátit na soud. Před tímto krokem byste si měl/a zvážit, zda jsou náklady na právní služby a čas strávený soudním řízením proporcionální k hodnotě objednaného zboží.

Pamatujte, že je vždy lepší nakupovat u důvěryhodných e-shopů, které mají jasné podmínky pro nakupování, vracení zboží a řešení reklamací.

0 Nominace Nahlásit