Avatar uživatele
zzzzz

Dají se zprávy v interní poště smazat najednou?

Mám jich tam moc a mazat je po jedné, by bylo na půl roku:-) Jde to nějak najednou? Myslím třeba jak v mobilu se dá odstranit příchozí, odchozí.

Všem předem děkuji za rady:-)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, anonym, gagaga, marci1, Nazdar Bazar, Agneta, setapouch před 3512 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
setapouch

Obávám se, že ne. Hledal jsem celkem dlouho a nakonec jsme mazal jednu po druhé – v IE jsem zmáčknul Ctrl a klikal na odkaz Smazat (tím se stránky otevíraly v nové záložce a nemusel jsem pořád čekat, než se stránka načte).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Nejsem odborník, ale asi to nelze. ☹

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

To je dotaz na Admina…
😉
Já tam ty zprávy nechávám – mně nevaděj – a pokud ani Adminovi neva ´zasírání´ serveru…
;-D
Doplňuji:
Talka – jedná se o zdejší Vnitřní Poštu, nikoli o mailbox někde na netu…
😉

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
talka

Pokud jsem dobře rozuměla otázce:dají se přece zatrhnout smazat celé stránky!?
Doplňuji:
Nevím co myslíte interni email, ale příchozí emaily (1 složku) lze ve webovém přístupu (jako na centrum.cz nebo seznam. cz) mazat po stránkách jak bylo napsano, a v případě lokalniho email clienta (Thunderbird, Outlook a pod.) lze nabrat celou složku a s ní pak něco dělat třeba mazat. Případně upřesni dotaz.Cau.

Upravil/a: talka

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bolak