Avatar uživatele

Co dělat, když jsem ztratila doklad o zaplacení?

Dobrý večer,
chci se zeptat, co dělat, když jsem ztratila doklad o zaplacení a nemám potvrzený záruční list? Doba nákupu dané věci je delší, jak jeden rok, tudíž bych mohla uplatnit záruční lhůtu, ale jak jsem napsala, nemám potvrzený záruční list a nemám doklad o zaplacení. Lze to nějak zpětně na prodejně dohledat, popřípadě poradíte mi i jinak? Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Lze to dohledat, ale asi nebudou ochotni:-((( Záleží co je to za obchod.

Nemusíš mít účtenku, můžeš to prokázat třeba výpisem z účtu, pokud si platila kartou.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

nákup "ze skladu" nikdo hledat nebude. příště se registruj a nějaký faktury neřeš...¨

Sežeň si svědka žes to tam koupila. mělo by to stačit. ale taky nemusí...


Avatar uživatele
Stříbrný

V krajnim pripade staci cestne prohlaseni.


Avatar uživatele
Bronzový

Pokud nemáš doklad, máš mnoho dalších možností, jak prokázat, že jsi problémové zboží v daném obchodě koupila. Zákon je umožňuje (občanský zákoník).

Je ale asi snazší jim to napsat, připsat sériové číslo výrobku (pokud je k dispozici) a zkusit se přímo domluvit. Seriózní obchod odpoví a případně dohledá prodejku ve svém evidenci. Když neodpoví, vyzkoušej možnosti dané zákonem (výpis z účtu či platební karty, svědek, objednávka z e-mailu, čestné prohlášení, ...).

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 412
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.