Zeptal/a se – 21.říjen 9:37
Nakupování – Reklamace
V různých obchodech a marketech se občas zeptá pokladní a je to všechno. Je to starost o zákazníka zda něco nezapomněl, neb upozorněníní případným nenechavcům, případně průzkum trhu a zda se koupěchtivej zákazník vrátí a doplní nadupaný vozík, dalším kvalitním zbožím. Já odpovídám, ani nevím zda jsem něco nezapomněl, většinou pokladnice nasadí medový, neb citron úsměv.
Zeptal/a se – 21.říjen 10:49
Nakupování – Reklamace
V různých obchodech a marketech se občas zeptá pokladní a je to
všechno. Je to starost o zákazníka zda něco nezapomněl, neb
upozorněníní případným nenechavcům, případně průzkum trhu a zda se
koupěchtivej zákazník vrátí a doplní nadupaný vozík, dalším kvalitním
zbožím. Já odpovídám, ani nevím zda jsem něco nezapomněl, většinou
pokladnice nasadí medový, neb citron úsměv.
–
Původní neotázka
Starost u pokladny při platbě