Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 23.listopad 18:02

Jak vyřešit tuto situaci?

Počítače a internet – Hardware

Včera jsem koupil notebook Lenovo pro přítelkyni k Vánocům. Jak už jsem v předešlé otázce uvedl, jednalo se o vadný pixel na displeji.(červeně zářící bod) Dnes jsem volal na autorizovaný servis Lenova a tam mi jasně řekli, ať s tím jedu max. do 14-ti dnů k prodejci a ten mi to má povinnost vyměnit kus za kus či vrátit peníze. Zbytek už je jeho starost. Prodejce mi zase řekne, že je to složitý, že to jen tak říkají a sám by to pak měl problém vyreklamovat, takže to mám přivézt, obratem to pošlou na Lenovo k posouzení a pak mi to moožná vymění. Ale na to nechci spoléhat. Já se přece vůbec nemusím zajímat o nějaké jejich technické normy. Mě ten pixel ruší a notebook jsem přece kupoval proto, aby byl ve 100% stavu. Na Vánoce to přítelkyně nastartuje a první co na ní blikne bude ten zatracený pixel. A pak ji vysvětlujte, že je to v normě a má si na to zvyknout. Není to směšné?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 23.listopad 18:19

Jak vyřešit tuto situaci?

Počítače a internet – Hardware

Včera jsem koupil notebook Lenovo pro přítelkyni k Vánocům. Jak už jsem v předešlé otázce uvedl, jednalo se o vadný pixel na displeji.(červeně zářící bod) Dnes jsem volal na autorizovaný servis Lenova a tam mi jasně řekli, ať s tím jedu max. do 14-ti dnů k prodejci a ten mi to má povinnost vyměnit kus za kus či vrátit peníze. Zbytek už je jeho starost. Prodejce mi zase řekne, že je to složitý, že to jen tak říkají a sám by to pak měl problém vyreklamovat, takže to mám přivézt, obratem to pošlou na Lenovo k posouzení a pak mi to moožná vymění. Ale na to nechci spoléhat. Já se přece vůbec nemusím zajímat o nějaké jejich technické normy. Mě ten pixel ruší a notebook jsem přece kupoval proto, aby byl ve 100% stavu. Na Vánoce to přítelkyně nastartuje a první co na ní blikne bude ten zatracený pixel. A pak ji vysvětlujte, že je to v normě a má si na to zvyknout. Není to směšné?
Doplňuji:
Pro Funnu: Je to koupené na internetovém obchodě a ti mají malinko jiný reklamační systém než v řetězcích jako Electroworld apod. Normální procedura je ta, že zavolám na linku servisu Lenovo, ti pošlou pro noťas kurýra, posoudí to popř. opraví a zase přivezou. Jenže v tomto případě to komplikuje právě ta nesmyslná norma, která určuje, kolik pixelů musí být out, aby tu reklamaci uznali. A tím pádem má bobky i prodejce, aby mu to pak vzali. Takže když si koupím noťas s vadným pixelem, musím počkat, až mi kiksne alespoň 5 pixelů nebo nejlépe celý řádek. Je mi z toho zle a přitom stačilo, aby ten chlápek čapnul ve skladu jinou krabici a mohl jsem být bez starostí.