Odpověděl/a – 11.listopad 10:57
Protože používá jinej vyhledávací algoritmus, tuším. Google eviduje
nejenom adresu a obsah, ale i vazby mezi stránkama.
Google vám na prvních místech vyhodí odkazy, na které odkazuje nejvíc
stránek – a z toho usoudí, že by měly být nejkvalitnější.
A samozřejmě je mezinárodní, takže bere v potaz celej svět, což by to
hodnocení podle počtu odkazů mělo zpřesňovat a potvrzovat. Kdežto české
vyhledávače hledají převážně v malým českým rybníčku…
Odpověděl/a – 11.listopad 11:01
Protože používá jinej vyhledávací algoritmus, tuším. Google eviduje
nejenom adresu a obsah, ale i vazby mezi stránkama.
Google vám na prvních místech vyhodí odkazy, na které odkazuje nejvíc
stránek – a z toho usoudí, že by měly být nejkvalitnější.
A samozřejmě je mezinárodní, takže bere v potaz celej svět, což by to
hodnocení podle počtu odkazů mělo zpřesňovat a potvrzovat. Kdežto české
vyhledávače hledají převážně v malým českým rybníčku…
Doplňuji:
Jo, Seznam má podle všeho (rok starý zdroj) svůj vlastní systém hodnocení
kvalitních odkazů: http://www.webhosting-domeny.info/seo/s-rank.php
Ten googlácký ale podle všeho funguje na podobném principu. Takže bych
příčiny viděla asi v té googlí mezinárodnosti…