Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.říjen 18:53

Zrovna Octavie bych se nebál, tehdy se tam dávaly kvalitní motory, dva známí jezdí v TDI 2.0 a mají najeto 350 000km+ a motory jsou stále v bezvadném stavu. Benzíny jsou na tom obdobně. Výhoda Octavky je i fakt, že si spoustu věcí opravíš sám a díly jsou levné.
Po koupi je nutné jen udělat nové rozvody (do 4000,– podle typu), kdyby ruply, tak je to totálka, která už se nevyplatí opravovat. Brzdové destičky stojí pár kaček, taky bych podle potřeby vyměnil.
Jinak jsou to bezúdržbová skvělá auta, která ještě pár roků vydrží. Ne jako ty dnešní 1.0 TSI, které mají motory s životností 150k km a pak jsou na odpis.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.říjen 18:55

Zrovna Octavie bych se nebál, tehdy se tam dávaly kvalitní motory, dva známí jezdí v TDI 2.0 a mají najeto 350 000km+ a motory jsou stále v bezvadném stavu. Benzíny jsou na tom obdobně. Výhoda Octavky je i fakt, že si spoustu věcí opravíš sám a díly jsou levné.
Po koupi je nutné jen udělat nové rozvody (do 4000,– podle typu), kdyby ruply, tak je to totálka, která už se nevyplatí opravovat. Brzdové destičky stojí pár kaček, taky bych podle potřeby vyměnil.
Jinak jsou to bezúdržbová skvělá auta, která ještě pár roků vydrží. Ne jako ty dnešní 1.0 TSI, které mají motory s životností 150k km a pak jsou na odpis.

Drap – koupit auto a za dva roky ho prodat je kravina, navíc si člověk přidává problémy s prodejem. Pokud chce člověk měnit auto co dva roky, tak je pro něj ideální operativní leasing.