Odpověděl/a – 10.září 22:06
Výhody dost přebíjejí nevýhody. Víc výhod bude patrně na straně
školy nicméně i pro rodiče je jich dost. Dnes řada dětí vyrůstá ve
střídavé péči, takže online přístup pro otce i matku to dost
zjednodušuje (mít přehled o školních výsledcích). Předpokládám, že
oddělené přístupové údaje pro oba jsou kvůli tomu, když budou chtít
prostřednictvím systému elektronické žákovské nějak komunikovat se
školou – bude tak zřejmé, kdo vlastně píše. Problémem klasické
žákovské není pouze možnost přepisování/falšování známek. Děti
(zvláště některé) žákovské knížky také s oblibou ztrácejí.
Elektronické ŽK navíc často umožňují jednotlivým známkám přidělovat
různou váhu a následně počítat vážený průměr. Rodiče tak můžou
mít lepší přehled o tom, jak na tom jednotlivý žáci jsou.Těch
výhod/nevýhod by se našlo jistě víc.
btw. kdyby nebylo „novot“, tak dneska místo mailů píšeme výhradně
dopisy, nepoužíváme telefon (nedej bože mobilní) a řadu dalších
věcí ;)
Odpověděl/a – 10.září 22:08
Výhody dost přebíjejí nevýhody. Víc výhod bude patrně na straně
školy, nicméně i pro rodiče je jich dost. Dnes řada dětí vyrůstá ve
střídavé péči, takže online přístup pro otce i matku to dost
zjednodušuje (možnost mít přehled o školních výsledcích).
Předpokládám, že oddělené přístupové údaje pro oba jsou kvůli tomu,
když budou chtít prostřednictvím systému elektronické žákovské nějak
komunikovat se školou. Bude tak zřejmé, kdo vlastně píše. Problémem
klasické žákovské není pouze možnost přepisování/falšování
známek. Děti (zvláště některé) žákovské knížky také s oblibou
ztrácejí. Elektronické ŽK navíc často umožňují jednotlivým známkám
přidělovat různou váhu a následně počítat vážený průměr. Rodiče
tak můžou mít lepší přehled o tom, jak na tom jednotliví žáci
jsou.Těch výhod/nevýhod by se našlo jistě víc.
btw. kdyby nebylo „novot“, tak dnes místo mailů píšeme výhradně
dopisy, nepoužíváme telefon (nedej bože mobilní) a řadu dalších
věcí ;)