Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.září 22:06

Výhody dost přebíjejí nevýhody. Víc výhod bude patrně na straně školy nicméně i pro rodiče je jich dost. Dnes řada dětí vyrůstá ve střídavé péči, takže online přístup pro otce i matku to dost zjednodušuje (mít přehled o školních výsledcích). Předpokládám, že oddělené přístupové údaje pro oba jsou kvůli tomu, když budou chtít prostřednictvím systému elektronické žákovské nějak komunikovat se školou – bude tak zřejmé, kdo vlastně píše. Problémem klasické žákovské není pouze možnost přepisování/fal­šování známek. Děti (zvláště některé) žákovské knížky také s oblibou ztrácejí. Elektronické ŽK navíc často umožňují jednotlivým známkám přidělovat různou váhu a následně počítat vážený průměr. Rodiče tak můžou mít lepší přehled o tom, jak na tom jednotlivý žáci jsou.Těch výhod/nevýhod by se našlo jistě víc.
btw. kdyby nebylo „novot“, tak dneska místo mailů píšeme výhradně dopisy, nepoužíváme telefon (nedej bože mobilní) a řadu dalších věcí ;)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.září 22:08

Výhody dost přebíjejí nevýhody. Víc výhod bude patrně na straně školy, nicméně i pro rodiče je jich dost. Dnes řada dětí vyrůstá ve střídavé péči, takže online přístup pro otce i matku to dost zjednodušuje (možnost mít přehled o školních výsledcích). Předpokládám, že oddělené přístupové údaje pro oba jsou kvůli tomu, když budou chtít prostřednictvím systému elektronické žákovské nějak komunikovat se školou. Bude tak zřejmé, kdo vlastně píše. Problémem klasické žákovské není pouze možnost přepisování/fal­šování známek. Děti (zvláště některé) žákovské knížky také s oblibou ztrácejí. Elektronické ŽK navíc často umožňují jednotlivým známkám přidělovat různou váhu a následně počítat vážený průměr. Rodiče tak můžou mít lepší přehled o tom, jak na tom jednotliví žáci jsou.Těch výhod/nevýhod by se našlo jistě víc.
btw. kdyby nebylo „novot“, tak dnes místo mailů píšeme výhradně dopisy, nepoužíváme telefon (nedej bože mobilní) a řadu dalších věcí ;)