Odpověděl/a – 11.únor 8:35
Příčína je, že se dostává mezi hřídel, na který se šroubuje
stěrač a hliníkový skelet voda.Vždycky to zaroste a pak se to nemůže ani
točit. Je třeba motorek rozebrat a vyčistit. Práce na hodinu.
Rozhodně to není práce pro toho, kdo vlastní jen kladivo. Krycí plech je
nýtovaný, ten je třeba odvrtat a po odstranění příčiny závady místo
nýtů vyvrtat díry, vyříznout závity (tuším že M3 nebo M4) a dát to na
šroubky.Dělám to tak běžně a stěrače si i po „své smrti“ fungují
vesele dál.
Odpověděl/a – 11.únor 8:40
Zadní :
Příčína je, že se dostává mezi hřídel, na který se šroubuje stěrač
a hliníkový skelet voda.Vždycky to zaroste a pak se to nemůže ani točit.
Je třeba motorek rozebrat a vyčistit. Práce na hodinu.
Rozhodně to není práce pro toho, kdo vlastní jen kladivo. Krycí plech je
nýtovaný, ten je třeba odvrtat a po odstranění příčiny závady místo
nýtů vyvrtat díry, vyříznout závity (tuším že M3 nebo M4) a dát to na
šroubky.Dělám to tak běžně a stěrače si i po „své smrti“ fungují
vesele dál.
Přední: Motorek je jen jeden, ale je tam na první pohled složitý
mechanismum. Ty kulisy je třeba zkontrolovat. Většinou se to nevyplatí
opravovat, resp. bývá to náročné s velmi nejistým výsledkem. Ty kulisy
se hýbají na čepech a ty bývají taky zarostlý.A na hřídeli ke které je
přišroubovaný stěrač to bývá taky zarostlý.
Ale pokud se ze předních hýbe jenom jeden sterač a druhý ne, tak nejaká ta
kulisa praskla.