Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.listopad 8:14

Nejde ani tak o inenzitu výuky, ale způsob podání, vysvětlování.
Jsou lidé, kterým ani netřeba vysvětlovat a
jsou lidé, kteří školním způsobem to nepochopí a nepochopí.
Podobně jako vy, mladý muž, v něčem jste dobrý a v něčem nechápete a nechápete, navzdory neustálému vysvětlování …
Chcete-li opravdu kamarádce pomoci, zamyslete se nejprve, proč dělá stejné chyby.
Školní praxe mě naučila, že pokud žák nepochopí látku, nemusí být chyba v něm, ale určitě je chyba v učiteli, v jeho přístupu k tématu a způsobu výuky.
Zkuste použít Komenského Škola hrou …
Víte, že matematicky obě poloviny dané množiny jsou stejné, ale je mi jasné, že tu větší polovinu z vás, toto vůbec nezajímá. (Klasická poučka snad od dob vzniku prvoků).
Tam, kde nepomůže suchý matematický výklad, kde představivost žáka je orientována jiným směrem, tam pro lepší zapamatování principu počítání, podejte to jiným způsobem, jako například příběh, nebo módní přehlídku, nebo cosi, co dokáže pocitově vnímat … nechám to na vaši společnou fantazii.
Takové spojení abstraktního s realitou umožní si zapamatovat i relativně nazapamätateľné.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.listopad 8:17

Nejde ani tak o inenzitu výuky, ale způsob podání, vysvětlování.
Jsou lidé, kterým ani netřeba vysvětlovat a
jsou lidé, kteří školním způsobem to nepochopí a nepochopí.
Podobně jako vy, mladý muž, v něčem jste dobrý a v něčem nechápete a nechápete, navzdory neustálému vysvětlování …
Chcete-li opravdu kamarádce pomoci, zamyslete se nejprve, proč dělá stejné chyby.
Školní praxe mě naučila, že pokud žák nepochopí látku, nemusí být chyba v něm, ale určitě je chyba v učiteli, v jeho přístupu k tématu a způsobu výuky.
Zkuste použít Komenského Škola hrou …
Víte, že matematicky obě poloviny dané množiny jsou stejné, ale je mi jasné, že tu větší polovinu z vás, toto vůbec nezajímá. (Klasická poučka snad od dob vzniku prvoků).
Tam, kde nepomůže suchý matematický výklad, kde představivost žáka je orientována jiným směrem, tam pro lepší zapamatování principu počítání, podejte to jiným způsobem, jako například příběh, nebo módní přehlídku, nebo cosi, co dokáže pocitově vnímat … nechám to na vaši společnou fantazii.
Takové spojení abstraktního s realitou umožní si zapamatovat i relativně nazapamatovatelné (pro dítě, „nečo, co se nedá zapamatovat“).