Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.říjen 13:12

Nejdřív bych ti doporučil, aby sis rozmyslela, zda ti to za to stojí. Na střední jsem začínal s 3ds max a na výšce přesedlal na Rhino s tím, že rendery stále vyjížděly z maxe. Nečekej ale, že je to něco jednoduchého. Když k max poprvé otevřeš, tak nevíš, která bije a budeš ráda, když uděláš konvici, nasvítíš a vyrenderuješ. A to nemluvím o animaci, která obsahuje rozsáhlý systém nástrojů vč fyzikálního, částicového systému, IK atd. Všechno se dá zvládnout, ale po letech pilné práce. Pokud chceš něco jednoduššího, tak bych možná začal na Cinema 4D, která je jako jediná v českou lokalizací. Pokud chceš něco zdarma, tak např. Blender. Ale říkám, na u každého z těchto programů budeš muset strávit spoustu času.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.říjen 13:19

Nejdřív bych ti doporučil, aby sis rozmyslela, zda ti to za to stojí. Na střední jsem začínal s 3ds max a na výšce přesedlal na Rhino s tím, že rendery stále vyjížděly z maxe. Nečekej ale, že je to něco jednoduchého. Když k max poprvé otevřeš, tak nevíš, která bije a budeš ráda, když uděláš konvici, nasvítíš a vyrenderuješ. A to nemluvím o animaci, která obsahuje rozsáhlý systém nástrojů vč fyzikálního, částicového systému, IK atd. Všechno se dá zvládnout, ale po letech pilné práce. Pokud chceš něco jednoduššího, tak bych možná začal na Cinema 4D, která je jako jediná v českou lokalizací. Pokud chceš něco zdarma, tak např. Blender. Ale říkám, na u každého z těchto programů budeš muset strávit spoustu času.
Doplňuji:
Co se týče výkonu, tak nemusíš mít nějak extra nabouchaný stroj. Pokud budeš dobře optimalizovat počet polygonů a použiješ základní render maximálně s light tracerem na rozumné rozlišení, tak ti to utáhne i slabší stroj.