Odpověděl/a – 23.říjen 3:11
To je dost neobvyklé.
U nás studenti dělali rozdílové zkoušky až po přijetí, v průběhu
roku. Zkoušky museli složit do vánoc, maximálně do poloviny ledna. Bez
rozdílových zkoušek
by v pololetí ani na konci roku nebyli klasifikováni, tzn., že by
nepostoupili.
Ale zvláštní (přestože podle zákona) mi přijde i ponechat žáka na
původní škole
do doby, než složí rozdílové zkoušky. Zbytečně mu tak utíká další
učivo, ztěžuje
se i příprava ke zkouškám. Na nové škole už by žák absolvoval všechny
předměty, měl by možnost konzultací s vyučujícími, …
Odpověděl/a – 23.říjen 3:17
To je dost neobvyklé.
U nás studenti dělali rozdílové zkoušky až po přijetí, v průběhu
roku. Zkoušky museli složit do vánoc, maximálně do poloviny ledna. Bez
rozdílových zkoušek
by v pololetí ani na konci roku nebyli klasifikováni, tzn., že by
nepostoupili.
Ale zvláštní (přestože podle zákona) mi přijde i ponechat žáka na
původní škole
do doby, než složí rozdílové zkoušky. Zbytečně mu tak utíká další
učivo, ztěžuje
se i příprava ke zkouškám. Na nové škole už by žák absolvoval všechny
předměty, měl by možnost konzultací s vyučujícími, …
Doplňuji:
Přemýšlím, jak mohlo dojít k přehlédnutí chybějících zkoušek. Z jakých předmětů chybějí rozdílové zkoušky? Nejde o předměty, které se v 3. a 4. ročníku už nevyučují? (Ale i v tom případě to měli třídní učitel a ředitel ohlídat.)