Odpověděl/a – 15.září 14:53
U jakého operátora rušíte paušál? Ideální je totiž vždy skočit do značkové prodejny operátora, kde to všechno vybaví.
Pokud máte operátora U:fon, doporučím použít tuto výpověď, kterou
jsem nedávno našel na jednom fóru od Pavla – http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/69075/vypoved_ufon_mustr.odt_13.84KB.html
Jen si to prosím trochu zharmonizujte, aby to bylo na vaší službu apod. a
určitě si opravte údaje o operátorovi – nevlastní jej Mobilkom, ale Air
Telecom, adresa je jiná apod. Nezapomeňte tam uvést, že si přejete ponechat
číslo nebo jej převést k jinému operátorovi!
Odpověděl/a – 15.září 15:12
U jakého operátora rušíte paušál? Ideální je totiž vždy skočit do značkové prodejny operátora, kde to všechno vybaví.
Pokud máte operátora U:fon, doporučím použít tuto výpověď, kterou
jsem nedávno našel na jednom fóru od Pavla – http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/69075/vypoved_ufon_mustr.odt_13.84KB.html
Jen si to prosím trochu zharmonizujte, aby to bylo na vaší službu apod. a
určitě si opravte údaje o operátorovi – nevlastní jej Mobilkom, ale Air
Telecom, adresa je jiná apod. Nezapomeňte tam uvést, že si přejete ponechat
číslo nebo jej převést k jinému operátorovi!
Doplňuji:
Tak to mi nic neříká, každopádně obecně, co by každá výpověď měla
obsahovat, jsou jméno a příjmení, rodné číslo/IČO, trvalé bydliště,
Vaše telefonní číslo a zákaznické číslo, pak co tedy požadujete, datum
a Váš podpis.
Pokud máte závazek, tak se musí doplatit všechny paušály dopředu, řada
společností si účtuje poplatek za zrušení služby a důležité je mít
vše zaplacené – nesmíte tam mít dluh.
Ideální by bylo se zeptat u společnosti, že chcete zrušit tu službu, co
všechno pro to máte udělat.