Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.září 14:53

U jakého operátora rušíte paušál? Ideální je totiž vždy skočit do značkové prodejny operátora, kde to všechno vybaví.

Pokud máte operátora U:fon, doporučím použít tuto výpověď, kterou jsem nedávno našel na jednom fóru od Pavla – http://www.edis­k.cz/stahnout-soubor/69075/vy­poved_ufon_mus­tr.odt_13.84KB­.html
Jen si to prosím trochu zharmonizujte, aby to bylo na vaší službu apod. a určitě si opravte údaje o operátorovi – nevlastní jej Mobilkom, ale Air Telecom, adresa je jiná apod. Nezapomeňte tam uvést, že si přejete ponechat číslo nebo jej převést k jinému operátorovi!

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.září 15:12

U jakého operátora rušíte paušál? Ideální je totiž vždy skočit do značkové prodejny operátora, kde to všechno vybaví.

Pokud máte operátora U:fon, doporučím použít tuto výpověď, kterou jsem nedávno našel na jednom fóru od Pavla – http://www.edis­k.cz/stahnout-soubor/69075/vy­poved_ufon_mus­tr.odt_13.84KB­.html
Jen si to prosím trochu zharmonizujte, aby to bylo na vaší službu apod. a určitě si opravte údaje o operátorovi – nevlastní jej Mobilkom, ale Air Telecom, adresa je jiná apod. Nezapomeňte tam uvést, že si přejete ponechat číslo nebo jej převést k jinému operátorovi!
Doplňuji:
Tak to mi nic neříká, každopádně obecně, co by každá výpověď měla obsahovat, jsou jméno a příjmení, rodné číslo/IČO, trvalé bydliště, Vaše telefonní číslo a zákaznické číslo, pak co tedy požadujete, datum a Váš podpis.
Pokud máte závazek, tak se musí doplatit všechny paušály dopředu, řada společností si účtuje poplatek za zrušení služby a důležité je mít vše zaplacené – nesmíte tam mít dluh.
Ideální by bylo se zeptat u společnosti, že chcete zrušit tu službu, co všechno pro to máte udělat.