Odpověděl/a – 13.červenec 19:20
Letela by som, bez dôvery to nejde.
PS.
Asi by ste potom nemohli lietať. Skoro každý typ lietadla mal nejakú
nehodu.
K tomuto typu:
„Americký Federální úřad pro letectví v polovině ledna 2013 po sérii
incidentů s poruchou baterií zakázal provoz všech asi 50 letounů Boeing
787, které už ve světě létaly. V dubnu téhož roku úřad schválil nový
systém ochrany baterií před vznícením, což byl zásadní krok k tomu, aby
se Dreamliner mohl vrátit k letům s cestujícími. Boeing sice nepřišel na
to, co sérii poruch lithium-iontových baterií způsobilo, ale tvrdí, že
díky jejich lepší ochraně už nebezpečí jejich vznícení nehrozí“
Ak by v súčasnosti boli nebezpečné Americký Federálny úrad by
neschválil ich opätovné uvedenie do prevádzky.
Odpověděl/a – 13.červenec 19:22
Letela by som, bez dôvery to nejde.
PS.
Asi by ste potom nemohli lietať. Skoro každý typ lietadla mal nejakú
nehodu.
K tomuto typu:
„Americký Federální úřad pro letectví v polovině ledna 2013 po sérii
incidentů s poruchou baterií zakázal provoz všech asi 50 letounů Boeing
787, které už ve světě létaly. V dubnu téhož roku úřad schválil nový
systém ochrany baterií před vznícením, což byl zásadní krok k tomu, aby
se Dreamliner mohl vrátit k letům s cestujícími. Boeing sice nepřišel na
to, co sérii poruch lithium-iontových baterií způsobilo, ale tvrdí, že
díky jejich lepší ochraně už nebezpečí jejich vznícení nehrozí“
Ak by v súčasnosti boli nebezpečné Americký Federálny úrad by
neschválil ich opätovné uvedenie do prevádzky.
Doplňuji:
Pokračovanie v diskusii