Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.květen 13:14

nejlépe trekové…má velká a užší kola (než horské) takže se po zpevněném terénu tak nenadřeš…jen silniční je fakt jen na silnice a pro takové ty polykače kilometrů, což ty zjevně nejsi…a horák je např. pro mne, co jezdíme po turistických trasách a terénech .-)…a celoodpružené je pro tebe na převážně silnice zbytečné (zbytečně zaplatíš a je těžší)…odpružená vidlice je víc než dostačující…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.květen 13:43

nejlépe trekové…má velká a užší kola (než horské) takže se po zpevněném terénu tak nenadřeš…jen silniční je fakt jen na silnice a pro takové ty polykače kilometrů, což ty zjevně nejsi…a horák je např. pro mne, co jezdíme po turistických trasách a terénech .-)…a celoodpružené je pro tebe na převážně silnice zbytečné (zbytečně zaplatíš a je těžší)…odpružená vidlice je víc než dostačující…
Doplňuji:
celoodpružený horák je vhodný pro lidi, co jezdí po lesních, polních cestách, nebo turistických trasách (myslím pěších turistických, ne cyklotrasách)…pro tebe je nevhodné…většina lidí si koupí horské kolo, jen proto, že je si to kupují ostatní, ale to kolo nevidělo bahno…to je největší blbina, co mohou udělat…horák je do terénu a proto má hrubý vzorek a široké pneumatiky…které jsou ovšem na silnice nevhodné, protože mají veliký valivý odpor…podívej se na silnoční kola…úzký profil pláště a skoro bez vzorku, to je kolo na silnice (zase je náchylnějsí na defekt)…proto pro tebe je nejvhodnější zlatá střední cesta mezi nimi a to trekové kolo, které je spíš na cesty, ale zvládne i méně náročný terén…