Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.prosinec 20:41

A kdo by je kupoval?
V době ukončení nebyl na trhu zájem. Naše státní úřady si sehnaly kvalitní zahraniční vozy a i tak několik kusů co by TATRA vyrobila by byla pro malou výrobu předražených – neprodejných.
V dnešní době se musí vyrábět obrovské série, aby auta byly cenově přístupná. Potom si výrobce může dovolit několik chuťovek.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.prosinec 20:49

A kdo by je kupoval?
V době ukončení nebyl na trhu zájem. Naše státní úřady si sehnaly kvalitní zahraniční vozy a i tak několik kusů co by TATRA vyrobila by byla pro malou výrobu předražených – neprodejných.
V dnešní době se musí vyrábět obrovské série, aby auta byly cenově přístupná. Potom si výrobce může dovolit několik chuťovek.
Doplňuji:
Nevím nad čím se zamýšlíte. Všude na světě zanikají malé výroby. Prognóza je, že na světě zůstane za několik desetiletí cca 6 výrobců aut. Ty pohltí ostatní výrobce a nebo oni sami ekonomicky zaniknou.
Tatra nebyla po revoluci schopna udělat úspěšný tržně zajímavý model. A otázka je, zda by těch 40 let bolševika přežila. Zda naopak ten bolševik tím, že si od ní kupoval nákladní auta na stavby, průmysl, hornictví atd., neumožnil podporu výroby osobních aut.
Zamýšlet se nad tím co by, kdyby se dnes nemá smysl. Lepší je hledat světýlko na konci tunelu a jít za ním, jinak se z těch vzpomínek nevyhrabem.