Odpověděl/a – 15.listopad 20:11
V osnovách je uvedené: učivo ze skladby Všestranné jazykové rozbory, zjišťují kromě toho, co jsem uvedla, i slovní rozbor, tvoření slov, vlastně celou mluvnici včetně pravopisu.
Takže na tuto otázku by vám měl(a) odpovědět vyučující českého jazyka, co má na mysli.
Učivo, které se probírá v rámci Skladby – základ větného
rozboru.:
věty dvojčlenné, jednolčlenné, větné
ekvivalenty; tvoření věty a souvětí, mluvnický zápor, skladební
dvojice
(skladební vztahy), pívlastek, doplněk, e pímá a nepímá, samostatný
vtný
len, oslovení, vsuvka, vta neúplná,
slovosled
Tematický plán pro 9. třídu
Odpověděl/a – 24.listopad 15:18
V osnovách je uvedené: učivo ze skladby Všestranné jazykové rozbory, zjišťují kromě toho, co jsem uvedla, i slovní rozbor, tvoření slov, vlastně celou mluvnici včetně pravopisu.
Takže na tuto otázku by vám měl(a) odpovědět vyučující českého jazyka, co má na mysli.
Učivo, které se probírá v rámci Skladby – základ větného
rozboru.:
věty dvojčlenné, jednolčlenné, větné
ekvivalenty; tvoření věty a souvětí, mluvnický zápor, skladební
dvojice
(skladební vztahy), pívlastek, doplněk, e pímá a nepímá, samostatný
vtný
len, oslovení, vsuvka, vta neúplná,
slovosled
Tematický plán pro 9. třídu
Doplňuji:
Přívlastek, doplněk, řeč přímá a nepřímá, samostatný větný člen,
oslovení, vsuvka, věta neúplná … přiznávám své živé překlepy, jsou
lepší než mrtvá dokonalost.
Moje překlepy (nikoliv pravopisné chyby) jsou potěšením pro některé
uživatele. 🙂