Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 15:00

Základní článek tohoto složitého plánování je popsán zde:
V železniční dopravě se pracuje s pojmem Grafikon vlakové dopravy (GVD), který zahrnuje nejen výše popsané grafické znázornění jízd vlaků (označované jako nákresný jízdní řád nebo list GVD), ale také všechny služební pomůcky související s organizací práce na železnici, mezi něž patří

Sešitový jízdní řád (obsahují tabelární jízdní řády, pro každý vlak platí samostatný tabelární jízdní řád)
Vlaky osobní dopravy (řazení vlaků osobní dopravy, oběhy souprav apod.)
Čekací doby a opatření při zpoždění vlaků osobní dopravy
Plán vlakotvorby (řeší tvorbu nákladních vlaků pro celou železniční síť)
Plán řadění nákladních vlaků
Rozkaz o zavedení grafikonu vlakové dopravy
Grafikon oběhu lokomotiv
Turnusy lokomotivních a vlakových čet
Seznam vlaků pro staniční zaměstnance
Seznam vlaků pro traťové zaměstnance
V Česku se od konce 90. let 20. století tyto pomůcky stále častěji používají v elektronické formě. To souvisí nejen s rozšiřujícím se používáním osobních počítačů v železniční dopravě, ale i s používáním systému SENA (Sestava nákresného jízdního řádu výpočetní technikou), který se používá pro sestavu nákresného jízdního řádu včetně navazujících pomůcek.[2]
Zdroj: wikipedia

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 15:57

Základní článek tohoto složitého plánování je popsán zde:
V železniční dopravě se pracuje s pojmem Grafikon vlakové dopravy (GVD), který zahrnuje nejen výše popsané grafické znázornění jízd vlaků (označované jako nákresný jízdní řád nebo list GVD), ale také všechny služební pomůcky související s organizací práce na železnici, mezi něž patří

Sešitový jízdní řád (obsahují tabelární jízdní řády, pro každý vlak platí samostatný tabelární jízdní řád)
Vlaky osobní dopravy (řazení vlaků osobní dopravy, oběhy souprav apod.)
Čekací doby a opatření při zpoždění vlaků osobní dopravy
Plán vlakotvorby (řeší tvorbu nákladních vlaků pro celou železniční síť)
Plán řadění nákladních vlaků
Rozkaz o zavedení grafikonu vlakové dopravy
Grafikon oběhu lokomotiv
Turnusy lokomotivních a vlakových čet
Seznam vlaků pro staniční zaměstnance
Seznam vlaků pro traťové zaměstnance
V Česku se od konce 90. let 20. století tyto pomůcky stále častěji používají v elektronické formě. To souvisí nejen s rozšiřujícím se používáním osobních počítačů v železniční dopravě, ale i s používáním systému SENA (Sestava nákresného jízdního řádu výpočetní technikou), který se používá pro sestavu nákresného jízdního řádu včetně navazujících pomůcek.[2]
Zdroj: wikipedia

Doplňuji:
ad jmhad: milý synu, dudu se bez zaurdění přihlásil ke zdroji informací /wikipedia/ a body, které zmiňujete si kliďánko můžete přivlastnit. Ze zkušenosti s tím jak docela perfektně v naší aglomeraci funguje už několik let systém IDOS se nemohu ubránit myšlence o předpojatosti Vaší osoby při koncipování příspěvku.
Jako důkaz při hodnocení prospěšnosti používaných modelů a dosažených výstupů procesu tvorby jízdních řádů by nejlépe mohly posloužit zkušenosti samotných uživatelů. Proto moc prosím o jejich vyjádření a pokud příspěvky budou veskrze negativní, pak na akdresu jmhad zašlu specielní omluvu.