Odpověděl/a – 22.březen 23:39
Snížit kompresi můžete snížením pístů, odtočením na soustruhu nebo odfrézováním, nikdy nedávat dvě těsnění to je mega blbost. Nevím z jakého důvodu chcete snižovat kompresi, já kompresi snižuju když auto přestavuju z atmosferického motoru na turbo
Odpověděl/a – 23.březen 19:54
Snížit kompresi můžete snížením pístů, odtočením na soustruhu nebo
odfrézováním, nikdy nedávat dvě těsnění to je mega blbost. Nevím
z jakého důvodu chcete snižovat kompresi, já kompresi snižuju když auto
přestavuju z atmosferického motoru na turbo
Doplňuji:
Ano jak už jsem zmínil pokud přestavuju na turbodmychadlo musí se snížit
písty. Pokud plánujete přestavbu budete potřebovat více než jen snížení
komprese ale dostat do motoru více benzínu toho dosáhnete při větším
plnícím tlaku přidáním dalších vstřikovačů, nebo při nižším
plnícím tlaku přeprogramováním jednotky a přídáním štelovacího
regulátoru tlaku benzínu, dále je nutné upravit motor pro mazání turbíny,
upravit sací a výfukové potrubí, nejlépe nahrát bezváhový program do
jendotky nebo sehnat váhu vzduchu pro turbomotor. Největší problém pak je
s klikou, ráda praská.