Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.březen 23:39

Snížit kompresi můžete snížením pístů, odtočením na soustruhu nebo odfrézováním, nikdy nedávat dvě těsnění to je mega blbost. Nevím z jakého důvodu chcete snižovat kompresi, já kompresi snižuju když auto přestavuju z atmosferického motoru na turbo

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.březen 19:54

Snížit kompresi můžete snížením pístů, odtočením na soustruhu nebo odfrézováním, nikdy nedávat dvě těsnění to je mega blbost. Nevím z jakého důvodu chcete snižovat kompresi, já kompresi snižuju když auto přestavuju z atmosferického motoru na turbo
Doplňuji:
Ano jak už jsem zmínil pokud přestavuju na turbodmychadlo musí se snížit písty. Pokud plánujete přestavbu budete potřebovat více než jen snížení komprese ale dostat do motoru více benzínu toho dosáhnete při větším plnícím tlaku přidáním dalších vstřikovačů, nebo při nižším plnícím tlaku přeprogramováním jednotky a přídáním štelovacího regulátoru tlaku benzínu, dále je nutné upravit motor pro mazání turbíny, upravit sací a výfukové potrubí, nejlépe nahrát bezváhový program do jendotky nebo sehnat váhu vzduchu pro turbomotor. Největší problém pak je s klikou, ráda praská.