Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.duben 21:52

No, to co je v tom videu je z velké části pravda… Pro inspiraci rozbor věty z dnešní hodiny čj (jsem žák zš)

Člověk, který pospíchá ať už do práce, nebo do školy a rozhodne se jet tramvají, je mnohdy zklamán, protože tramvaje mívají často zpoždění anebo jsou tak přeplněné, že už se nikdo nedostane dovnitř.

Úkoly: označ věty hlavní a věty vedlejší
urči druh vět vedlejších
urči významový poměr mezi větami hlavními
udělej grafický záznam věty
rozhodni, zda je souvětí souřadné, nebo podřadné

Ruku na srdce: Kdo tohle kdy v životě potřeboval??? A kdo to vůbec umí?
Oba moji rodiče jsou vysokoškolsky vzdělaní a tohle nikdy nepotřebovali…
A podle toho taky vypadá situace ve třídě. Když se probírá tohle, tak 80% spolužáků spí, 15% kecá, 4% dělají že něco dělají, a to 1%? Možná to někdo fakt poslouchá 😁?!

Tohle je fakt uplně k ničemu… Nebo to někdo dělá tak, že když mu přijde dopis nebo mail, tak si označí věty vedlejší a hlavní? A určí jejich druhy? Asi ne…

A přitom většina spolužáků neumí napsat správně ani jednoduchý diktát… Protože ztrácíme čas tímhle!!!

Schválně zkusím najít v diktátech svých i spolužáků nějaké „perly“…

Pro zasmání: http://www.you­tube.com/watch?v=rRRnBK4­7lVs&feature=au­toplay&list=LLNNlFyH4d­2Afl9zYeuht9kQ&pla­ynext=1

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.duben 21:53

No, to co je v tom videu je z velké části pravda… Pro inspiraci rozbor věty z dnešní hodiny čj (jsem žák zš)

Člověk, který pospíchá ať už do práce, nebo do školy a rozhodne se jet tramvají, je mnohdy zklamán, protože tramvaje mívají často zpoždění anebo jsou tak přeplněné, že už se nikdo nedostane dovnitř.

Úkoly: označ věty hlavní a věty vedlejší
urči druh vět vedlejších
urči významový poměr mezi větami hlavními
udělej grafický záznam věty
rozhodni, zda je souvětí souřadné, nebo podřadné

Ruku na srdce: Kdo tohle kdy v životě potřeboval??? A kdo to vůbec umí?
Oba moji rodiče jsou vysokoškolsky vzdělaní a tohle nikdy nepotřebovali…
A podle toho taky vypadá situace ve třídě. Když se probírá tohle, tak 80% spolužáků spí, 15% kecá, 4% dělají že něco dělají, a to 1%? Možná to někdo fakt poslouchá 😁?!

Tohle je fakt uplně k ničemu… Nebo to někdo dělá tak, že když mu přijde dopis nebo mail, tak si označí věty vedlejší a hlavní? A určí jejich druhy? Asi ne…

A přitom většina spolužáků neumí napsat správně ani jednoduchý diktát… Protože ztrácíme čas tímhle!!!

Schválně zkusím najít v diktátech svých i spolužáků nějaké „perly“…

Pro zasmání: http://www.you­tube.com/watch?v=rRRnBK4­7lVs&feature=au­toplay&list=LLNNlFyH4d­2Afl9zYeuht9kQ&pla­ynext=1
Doplňuji:
Omlouvám se, to je špatný link… Tady je správný: http://www.you­tube.com/watch?v=3F0b37e­F1EU&feature=my_li­ked_videos&lis­t=LLNNlFyH4d2A­fl9zYeuht9kQ