Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.březen 23:27

Mladá generace by nás neměla připravit o rozum. Chce to klid, všichni nejsou stejní a musí mít také možnost se někam propracovat. Hranice gramotnosti se posouvají co víc chtít? Výběr je na každém jedinci, takže se dá očekávat že znalost anglických sprostých slov bude ještě chvíli stoupat na úkor jiných znalostí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.březen 12:48

Mladá generace by nás neměla připravit o rozum. Chce to klid, všichni nejsou stejní a musí mít také možnost se někam propracovat. Hranice gramotnosti se posouvají co víc chtít? Výběr je na každém jedinci, takže se dá očekávat že znalost anglických sprostých slov bude ještě chvíli stoupat na úkor jiných znalostí.
Doplňuji:
Zdá se mi, že to je jen špatná větná skladba (celkem rozšířená nevědomost), nikoliv záměna slova.
„Déle mohu jít do školy tak, že jdu přes park a příjemně se připravím na hodinu.“
Myslím, že chyba je spíše v rychlejším myšlení a zaostávajícím vyjadřování.
Poslední 4 roky se s dcerou hádám díky špatné komunikaci. Rozčiluje mne, že si myslí, že jí vidím do hlavy a nemusí nic říkat a zároveň si domýšlí mezi řádky úplné hlouposti o tom co si myslím tím co říkám. Je na Gymnáziu, maturuje, naprosto nechápu kde k takovému nešvaru přišla. Já jsem jí vždycky říkala všechno pravdivě a učila samostatnosti. Nedávno jsem se dívala do učebnic Chemie pro 8 a 9 třídu a říkala jsem, že na to že s Chemií začínají tak je tam ohromné množství odbornosti ze které dítě může získat jen chaos. Proč látku nepřidávají postupně? V tom množství informací se ty důležité úplně ztrácejí. Dcera odpověděla, že tak to je ve všech jejích předmětech.

Když není jasné co je důležité a co jen ilustrativní, jak se můžeme divit, že se ty důležité informace ztrácejí?