Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.říjen 22:36

Musíte si nastavit u svého operátora takový specielní mail. Třeba u Vodafonu je ve tvaru uzivatelskejmeno@vodafonemail.cz. To si nastavíte přímo přes net online v samoobsluze Vodafonu, po přihlášení. https://samoob­sluha.vodafone­.cz/nastaveni_slu­zeb/tarif/?v1_ur­l=setup_servi­ce.php?mode=2%3Fpro­mo%3Ddirect-setup_service
heslo je to číslo, které uvádíte, při komunikaci s operátorem. Po přihlášení si rozbalíte „ostatní internetové služby“ Najdete „sms email“ a kliknete na „nastavení“. Tam si nastavíte uživatelské jméno, ono vás to navede. Nevím zda máte Vodafone, snad je to u ostatních operátorů podobné.
Pak se přihlásíte na gmail a v „nastavení služby mail“ /klik na ozubené kolečko v pravém horním rohu/ kliknete na „přeposílání a protokol POP/IMAP“, pak klik na „přidat adresu pro přeposílání“ tam zadáte tu vaši novou adresu xxx@vodafonemail.cz a přijde Vám na váš mobil potvrzovací heslo, které zadáte. Budou se Vám přeposílat esemeskou všechny došlé maily na mobil. Pokud budete chtít přeposílat jen některé maily, tak si vytvoříte filtr.
Také si můžete nastavit více mobilních mailových adres na více mobilních čísel a všechny zadat do gmailu, případně pro všechny vytvořit filtr.
Já tak posílám dceři sms na její mobil, posílám maily na svůj mail a ono se jí to přepošle na její mobil, to co potřebuji, aby se přeposlalo, mám tam nastavený filtr, nesmím zapomenout do zprávy napsat určité slovo, podle kterého gmail pozná, že to má přeposlat.
Snad jsem to napsala srozumitelně.
Jestli má někdo zkušenost, jak nastavit mobilní mailovou adresu u O2 nebo T-mobilu, tak ať mě doplní.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.říjen 2:25

Musíte si nastavit u svého operátora takový specielní mail. Třeba u Vodafonu je ve tvaru uzivatelskejmeno@vodafonemail.cz. To si nastavíte přímo přes net online v samoobsluze Vodafonu, po přihlášení. https://samoob­sluha.vodafone­.cz/nastaveni_slu­zeb/tarif/?v1_ur­l=setup_servi­ce.php?mode=2%3Fpro­mo%3Ddirect-setup_service
heslo je to číslo, které uvádíte, při komunikaci s operátorem. Po přihlášení si rozbalíte „ostatní internetové služby“ Najdete „sms email“ a kliknete na „nastavení“. Tam si nastavíte uživatelské jméno, ono vás to navede. Nevím zda máte Vodafone, snad je to u ostatních operátorů podobné.
Pak se přihlásíte na gmail a v „nastavení služby mail“ /klik na ozubené kolečko v pravém horním rohu/ kliknete na „přeposílání a protokol POP/IMAP“, pak klik na „přidat adresu pro přeposílání“ tam zadáte tu vaši novou adresu xxx@vodafonemail.cz a přijde Vám na váš mobil potvrzovací heslo, které zadáte. Budou se Vám přeposílat esemeskou všechny došlé maily na mobil. Pokud budete chtít přeposílat jen některé maily, tak si vytvoříte filtr.
Také si můžete nastavit více mobilních mailových adres na více mobilních čísel a všechny zadat do gmailu, případně pro všechny vytvořit filtr.
Já tak posílám dceři sms na její mobil, posílám maily na svůj mail a ono se jí to přepošle na její mobil, to co potřebuji, aby se přeposlalo, mám tam nastavený filtr, nesmím zapomenout do zprávy napsat určité slovo, podle kterého gmail pozná, že to má přeposlat.
Snad jsem to napsala srozumitelně.
Jestli má někdo zkušenost, jak nastavit mobilní mailovou adresu u O2 nebo T-mobilu, tak ať mě doplní.
Doplňuji:
Na Seznamu je kromě „přesměrování“ zpráv také pouhé „upozornění na email“, na Gmailu ne.
Ale nezoufejte, nakonec to půjde, díky O2. Mám i O2, takže jsem Vám to zjistila, jak to aktivovat. Musíte nejdřív sem http://mail.o2ac­tive.cz/iwc_sta­tic/c11n/index_o2ac­tive.html?lan­g=cs-CZ&14.01_234541&s­vcs=abs,mail,ca­lendar,c11n
Tady si vytvoříte nový účet. Bude to vlastně mailová schránka. Zde dáte Možnosti-Místní účet-Upozornění, vyberete možnost odeslat upozornění na mobilní telefon a zadáte svoje telefonní číslo a uložíte. Pak půjdete na gmail a vložíte sem tuto svou novou mailovou adresu xxx@o2active.cz podle návodu, co už jsem psala předtím. Potvrzovací kód si musíte přečíst na tom novém mailu, na mobilu nebude.

V diskusích najdete ještě jednu možnost, kde je mobilní mailová adresa vašečíslo@sms.cz.o2.com, jenže aktivace nefunguje, protože zpráva s potvrzovacím kódem je moc krátká a kód se tam nevejde. Zní to divně, ale tak jsem to našla v diskusi a vyzkoušela si to a je to pravda.