Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.duben 5:04

To je nesmyslný dotaz.

Každá jetá fobia vydrží 10 let, lišit se bude náročností vstupního (a následného) servisu: vyměníš carrosserii (je samonosná, prakticky neopravitelná), uděláš generálku motoru, vyměníš světlomety a elektroinstalaci, dáš nové nápravy a řízení, přečalouníš interiér a jist jsem sobě tím, že když ji budeš pravidelně udržovat, nenabouráš atd., vydrží Ti 10 let. Akorát náklady na ten vstupní servis budou vyšší, než cena nového auta. 😅

Chtěl-li bys pregnantnější odpověď, musel bys poskytnout relevantnější vstupy: kterou sérii fobie bys si představoval, jestli to má mít motor Ottův, nebo Dieselův, jakou by to mělo mít výbavu. Pak by se dalo odpovědět pregnantněji.

Jinak fobie jsou u nás, jako všecky Das Skoda Auto, v ceně, s tím musíš počítat!

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.duben 5:10

To je nesmyslný dotaz.

Každá jetá fobia vydrží 10 let, lišit se bude náročností vstupního (a následného) servisu: vyměníš carrosserii (je samonosná, prakticky neopravitelná), uděláš generálku motoru, vyměníš světlomety a elektroinstalaci, dáš nové nápravy a řízení, přečalouníš interiér a jist jsem sobě tím, že když ji budeš pravidelně udržovat, nenabouráš atd., vydrží Ti 10 let. Akorát náklady na ten vstupní servis budou vyšší, než cena nového auta. 😅

Chtěl-li bys pregnantnější odpověď, musel bys poskytnout relevantnější vstupy: kterou sérii fobie bys si představoval, jestli to má mít motor Ottův, nebo Dieselův, jakou by to mělo mít výbavu. Pak by se dalo odpovědět pregnantněji.

Jinak fobie jsou u nás, jako všecky Das Skoda Auto, v ceně, s tím musíš počítat!

A do každýho jetýho auta budeš muset něco vrazit – s tím počítej, minimálně vyměnit olej, olej v převodovce (zvlášť u hydrodynamické převodovky, tam na tom stojí a padá její životnost a spolehlivost – a neopravíš ji, prakticky, je to „hodinářský stroj“, mění se kus za kus!), chladící kapalinu, vyčistit nádrž na palivo, vyměnit svíčky / zkontrolovat žhavící spirály u Dieselova motoru a Sicher nějakou vyměníš – když ne hned, tak po první zimě, většinou všecky, že, nějaký ten drobný únik provozních kapalin, ergo, přetěsnění také není úplně výjimečnou záležitostí. Plus si vem, že u většiny jetých aut jsou po smrti světlomety: neříkám, že je musíš měnit hned, ale tak jako výhledově. Plus, zvlášť když je to někde z města, nějaká ta oprava laku se ti taky nevyhne. Jedno s druhým!