Odpověděl/a – 27.leden 11:41
Nechápu, jakou má vůbec pointu nějaká „humánnost“ při
vykonávání trestu smrti. Kolikrát se v historii vybíral takový způsob
popravy, který odpovídal zločinu toho popravovaného. Pokud se dopustil
největších zločinů, dostal bolestivou smrt.Doslova mučivnou a krutou.
Největší sérioví nebo masoví vrazi, královrazi, vele/zrádci apod.
Trest smrti je nejvyšší trest za největší zločiny. Pointou je zbavit se
života, protože – zbavoval života ostatních a působil velké škody,
zbavil se práva na život, stal se (většinou nenapravitelnou) hrozbou pro
společnost – či především si již ten trest svými činy vysloužil a
není pro něj žádný pardon, druhá šánce ani milost, které si
nezaslouží. Pro společnost představoval utrpení a stal se
„škodnou“.
Stětí mečem a sekerou je stále nejpraktičtější i rychlé. Ty by se
měly prkatikovat nejčastěji (gilotina přinesla jen problémy). Ani injekce,
ani křeslo ani plyn ani jiné modernosti.
Oběšení na šibenici – s propadlištěm, z větší (adekvátní)
výšky – aby to nebyla smrt udušením, ale zlomením vazu. Taky
rychlé.
Porava zastřelením bývá většinou rychlá, i když se na ni často dívá
nelibě. Avšak rychlá kulka do hlavy nebo vykonání rozsudku popravčí
četou, je rychlé (pokud všichni nemíří na břich nebo končetiny nebo jen
hruď… alespoň někdo by měl i na hlavu).
Já vím, aby chudáček sériový vrah, násilník, vyžívající se v působení bolesti, (…) náhodou nepocítil bebí, když ho budou nešťastníka popravovat. Ta poprava má svůj důvod. Poprava by měla být, měla by být praktická a případně by měla odpovídat tomu člověku a jeho činům. To je celé. I vrah a odsouzený pořád může mít nějaká svá práva, ale tahle logika o humánnosti, no nwm, mně to příjde na hlavu, pořád vymýšlet nějaké supr nové, „humánní“ tresty smrti.
Odpověděl/a – 27.leden 12:15
Nechápu, jakou má vůbec pointu nějaká „humánnost“ při
vykonávání trestu smrti. Kolikrát se v historii vybíral takový způsob
popravy, který odpovídal zločinu toho popravovaného. Pokud se dopustil
nejkrutějších nebo největších zločinů, dostal bolestivou smrt. Doslova
mučivou a krutou. Největší sérioví nebo masoví vrazi, královrazi,
vlasti/zrádci apod.
Trest smrti je nejvyšší trest za největší zločiny. Pointou je zbavit
života, protože – zbavoval života ostatních a působil velké škody,
zbavil se práva na život, stal se (většinou nenapravitelnou) hrozbou pro
společnost – či především si již ten trest svými činy vysloužil a
není pro něj žádný pardon, druhá šance ani milost, které si
nezaslouží. Pro společnost představoval utrpení a stal se
„škodnou“.
Stětí mečem a sekerou je stále nejpraktičtější i rychlé. Ty by se
měly praktikovat v první řadě (gilotina přinesla jen problémy). Ani
injekce, ani křeslo ani plyn ani jiné modernosti.
Oběšení na šibenici – s propadlištěm, z větší (adekvátní)
výšky – aby to nebyla smrt udušením, ale zlomením vazu. Taky
rychlé.
Poprava zastřelením bývá většinou rychlá, i když se na ni často dívá
nelibě. Avšak rychlá kulka do hlavy nebo vykonání rozsudku popravčí
četou, je rychlé (pokud všichni nemíří na břich nebo končetiny nebo jen
hruď… alespoň někdo by měl i na hlavu).
Já vím, aby chudáček sériový vrah, násilník, vyžívající se v působení bolesti, (…) náhodou nepocítil bebí, když ho budou nešťastníka popravovat. Ta poprava má svůj důvod. Poprava by měla být, měla by být praktická a případně by měla odpovídat tomu člověku a jeho činům. To je celé. I vrah a odsouzený pořád může mít nějaká svá práva, ale tahle logika o humánnosti, no nwm, mně to příjde na hlavu, pořád vymýšlet nějaké supr nové, „humánní“ tresty smrti.