Odpověděl/a – 29.říjen 20:44
Nesmysl. V elektrické síti automobilu sice dochází k mírnému kolísání napětí, ale to se drží v rozmezí kolem nominální hodnoty.
Jinak – nominální napětí je 12V. Napětí při běhu alternátoru
kolísá cca v rozmezí 13,8 – 14,5 V (je to regulované kvůli dobíjení,
záleží i na aktuálním zatížení/ spotřebě). Pokud alternátor
neběží, tak napětí může dočasně spadnout klidně i pod 11V (při
startování). Každopádně všechny spotřebiče jsou na toto konstrukčně
dimenzovány a nečiní jim to potíže.
BTW – každý reflektor má svoji nezávislou obvodovou větev včetně
pojistek.
Sorryjako, ale do důsledků Kirchhoffových zákonů (teorie) tě štvát nebudu. Leda bys poslal KVAQLITNÍ pálenku (po nejmladší neteři, ale jen pokud bude pěkná, bujně vyvinutá). Schopnost řešit alespoň soustavu lineárních rovnic o 2 neznámých je PODMÍNKOU. 😉 😁 😁
Odpověděl/a – 29.říjen 20:46
Nesmysl. V elektrické síti automobilu sice dochází k mírnému kolísání napětí, ale to se drží v rozmezí kolem nominální hodnoty.
Jinak – nominální napětí je 12V. Napětí při běhu alternátoru
kolísá cca v rozmezí 13,8 – 14,5 V (je to regulované kvůli dobíjení,
záleží i na aktuálním zatížení/ spotřebě). Pokud alternátor
neběží, tak napětí může dočasně spadnout klidně i pod 11V (při
startování). Každopádně všechny spotřebiče jsou na toto konstrukčně
dimenzovány a nečiní jim to potíže.
BTW – každý reflektor má svoji nezávislou obvodovou větev včetně
pojistek.
Sorryjako, ale do důsledků Kirchhoffových zákonů (teorie) tě štvát nebudu. Leda bys poslal KVALITNÍ pálenku (po nejmladší neteři, ale jen pokud bude pěkná, bujně vyvinutá). Schopnost řešit alespoň soustavu lineárních rovnic o 2 neznámých je PODMÍNKOU. 😉 😁 😁