Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.březen 16:41

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-vas-nazor-na-skolni-system-znamek-myslite-ze-deti-motivuje-nebo-naopak

https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=%C3%BAro­ve%C5%88%20vzd%C4%9Bl%C3­%A1n%C3%AD%20
Podobných otázek je zde nějkolik, pravidelně se oopakujoí,. Sama jsem několik vložila, např. na srovnáná sstaršoího systému a nové úoravy sysstému škool.

Co si kdo myslí, je jeho věc. Ale souhlasím s tím, že na netu se najde hodně informací, ale bohužel při jejich převzetío je třeba najít správný zdroj, je třeba problému rozumět a umět číst i ze slovníků, tabulek atd. í To je vidět i zde., Třeba to, že hovorový výraz je spisovný pro mluvenou řeč.

Nechápu učitele, že dávají žákům domácí úkoly, a známkují často ty, kdo jim úkoly vypracoval. Vede to k podvádění.

Je pravda, že ýsledky studentů našich základních a středních škol v mezinárodních hodnoceních klesají. Od dětí se požaduje stále méně třebas i přio pořijoímání na střednío školy. Úroveň vědomostí je možné poznat podle výsledku maturitních zkoušek. Úspěšnost klesá, nejhůř je na tom matematika. Několik roků se řeší, zda b měla být povinná a jak náročná. – stejná / jiná pro gymnazisty či SOŠ,

Úroveň vzdělání není stejná v celé republice. Liší se podfle krajů. Lépe jsou na tom gymnazisté, opokud jde třeba o přijím ací zkoušky na VŠ. .

Objevují se nové formy Montessori a Waldorf. Zatíí jen na ZŠ., Jiný způsob výuky, který vede k samostatnosti,
Také otázka v archivu .o způsobu výuky, známnkování atd.,

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-rozdil-mezi-skolou-typu-montessori-a-waldorf

Ze školy pochází jen část vědomostí, důležité je další sebevzdělání školáků ., důležiltá je motivace,. Učitel motivuje žáky k učení, zprostředkovává
poznatky, zkušenosti, dovednosti, ale také kontroluje a hodnotí vwědomosti žáků.
Teorei je jedna vc, alke to, coi si pmatuji, je tsřeba ověřiot v praxi., Vysvwědčení je jen paopír o dosaženío vzděklánoí, ale prqaxe je často jiná,. Žicvot, ktedy zkušenosti jsou velmi důležité., Kdso chvoíli stál, ten stojí opadál.

Myslím si,m , že studovat na VŠ by měli pouze ti, kdo mají vážně zájem o získání vědomostí a ne v první řadě o tituly jak je to dnes,j,.

Důležité pro dííotě je chci , mohu, ale nemusím,.

Rovněž učitel musí mío vztah k dwštem, máít pedagogické schopnosti, nevyvbrat si povolánío jen kvůli volnu. Učitelství je poslánoí, kromě toho jde o výchovnš vzdšělávací proces. Nusí se stákle vzděšlávat, jmusoí dwti nadchnout i respekltovast.

Doplním aforismy ředitele školy PhDr. Jana Sobotky.

„Všechny reformy šklolství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství. “

„Výchovné metody pokročily tak daleko, že se dnes žáci nebojí chodit do školy. Nevýhodiou je, že se tam bojoí chodio učitelé. “

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.březen 16:51

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-vas-nazor-na-skolni-system-znamek-myslite-ze-deti-motivuje-nebo-naopak

https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=%C3%BAro­ve%C5%88%20vzd%C4%9Bl%C3­%A1n%C3%AD%20
Podobných otázek je zde nějolik, pravidelně se opakují,. Sama jsem několik vložila, např. na srovnán staršího systému a zavedníá inkluze.

Co si kdo myslí, je jeho věc. Ale souhlasím s tím, že na netu se najde hodně informací, ale bohužel při jejich převzetí je třeba najít správný zdroj, je třeba problému rozumět a umět číst i ze slovníků, tabulek, ořemýšlet astd. To je vidět i zde., Třeba to, že hovorový výraz je spisovný pro mluvenou řeč.

Nechápu učitele, že dávají žákům domácí úkoly, a známkují často ty, kdo jim úkoly vypracoval. Vede to k podvádění.

Je pravda, žev ýsledky studentů našich základních a středních škol v mezinárodních hodnoceních klesají. Od dětí se požaduje stále méně třeba i při přijímání na střední školy. Úroveň vědomostí je možné poznat podle výsledků maturitních zkoušek. Úspěšnost klesá, nejhůř je na tom matematika. Několik roků se řeší, zda by měla být povinná a jak náročná. – stejná / jiná pro gymnazisty či žáky SOŠ,

Úroveň vzdělání není stejná v celé republice. Liší se podfle krajů. Lépe jsou na tom gymnazisté, ookud jde např., o přijímací zkoušky na VŠ. .

Objevují se nové formy vzděčlávání Montessori a Waldorf. Zatím jen na ZŠ., Jiný způsob výuky, který vede k samostatnost dětí, laqe teay nadanější se chovajoí nadřazeně, že ti slabšoí jim budou „skioužuitů“ – vedoucí x podřízený. , Jedna známá učí na Montessori, příoprava je náročná, musí dělat příopravy proi každé dítě.
Také otázka v archivu.o způsobu výuky, známkování atd., Učoí se v blocích +, – 3 třídqa, kažedéí díotš jede samsottatně podle toho, co ho momentálnš basví. Ale za tystoi 3 rok se musí naučit psát, počít
žat atd.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-rozdil-mezi-skolou-typu-montessori-a-waldorf

Ze školy pochází jen část vědomostí, důležité je další sebevzdělání školáků ., důležiltá je motivace,. Učitel motivuje žáky k učení, zprostředkovává
poznatky, zkušenosti, dovednosti, ale také kontroluje a hodnotí vwědomosti žáků.
Teorei je jedna vc, alke to, coi si pmatuji, je tsřeba ověřiot v praxi., Vysvwědčení je jen paopír o dosaženío vzděklánoí, ale prqaxe je často jiná,. Žicvot, ktedy zkušenosti jsou velmi důležité., Kdso chvoíli stál, ten stojí opadál. Dwěti sedáí na zemi v kruhu a samy se dchodí radit za učitelkemn,.

Myslím si,m , že studovat na VŠ by měli pouze ti, kdo mají vážně zájem o získání vědomostí a ne v první řadě o tituly jak je to dnes,j,.

Důležité pro dítě je chci , mohu, nikoliv musím.j, tedyd motivace , zájem, vůle.

Rovněž učitel musí mít vztah k dětem, mít pedagogické schopnosti, nevybrat si povolánío jen kvůli volnu. Učitelství je poslání, kromě toho jde o výchovně vdlávací proces. Učitel se musí stále vzdělávat, musío žáky nadchnout i respekltovat.

Doplním aforismy ředitele školy PhDr. Jana Sobotky.

„Všechny reformy šklolství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství. “

„Výchovné metody pokročily tak daleko, že se dnes žáci nebojí chodit do školy. Nevýhodiou je, že se tam bojoí chodio učitelé. “

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 13:35

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-vas-nazor-na-skolni-system-znamek-myslite-ze-deti-motivuje-nebo-naopak

https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=%C3%BAro­ve%C5%88%20vzd%C4%9Bl%C3­%A1n%C3%AD%20
Podobných otázek je zde nějolik, pravidelně se opakují,. Sama jsem několik vložila, např. na srovnání staršího systému atd. Rovn najdete názoiry na inkluzi,.

Co si kdo myslí, je jeho věc. Ale souhlasím s tím, že na netu se najde hodně informací, ale bohužel při jejich převzetí je třeba najít správný zdroj, navíc je třeba problému rozumět a umět správně číst i ze slovníků, tabulek, přemýšlet atd. Že to nohzým chyxbí, je vidět i zde., Třeba to, že hovorový výraz je spisovný pro mluvenou řeč, to, že tehdejší primas (konšel) ¨nemohl hrát na bassu, protože v jeho dob bassa jeeštwš neexistovala.

Nechápu učitele, že dávají žákům domácí úkoly a známkují často ty, kdo jim úkoly vypracoval. Vede to k podvádění. Nesamostatnost,. dsotast pěknou znánku za podvod. .

Je pravda, že výsledky studentů/žáků našich základních a středních škol v mezinárodních hodnoceních klesají. Od dětí se požaduje stále méně třeba znalostáí i při přijímání na střední školy. Úroveň vědomostí je možné poznat podle výsledků maturitních zkoušek. Úspěšnost klesá, nejhůř je na tom matematika. Několik roků se řeší, zda by měla být povinná a jak náročná. – stejná / jiná pro gymnazisty či žáky SOŠ, Nwezájme o učební obory,, tedy praktickou výuku.

Úroveň vzdělání není stejná v celé republice. Liší se podfle krajů. Lépe jsou na tom gymnazisté, ookud jde např., o přijímací zkoušky na VŠ. .

Objevují se nové formy vzdělávání Montessori a Waldorf. Zatím jen na ZŠ., Jiný způsob výuky, který vede k samostatnost dětí, jenže ty nadanější se chovají nadřazeně, ty slabší berou jako podřízené, které jim budou v zaměstnání "sloužit"" – vedoucí x podřízený. , Jedna známá učí na Montessori, příprava na výzku je opravdu náročná, musí dělat příopravy proi každé dítě individuálně. Jeadno dítě s učí psát, jinjé číwst, počítat, učivo musío zvoládnouýt v tříeltém cyklu.
Také otázkao způsobu výuky, známkování v archivu. atd., Učoí se v tříletých blocích , každédítě jede samsottatně podle toho, co je momentálně baví. Opakuji, za první i 3 rok se musí naučit psát, počít. Druhý cyklus je pro bwžnou 4,. – 6., třoídu. 2.stupeň není na všech školách. tejnwš sstřednoí školy pracují tradičhíjm způsobem. Zajímalo by mě, jak by bylo možníé opkračovast na VŠl

žat atd.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-rozdil-mezi-skolou-typu-montessori-a-waldorf

Ze školy pochází jen část vědomostí, důležité je další sebevzdělání školáků ., důležiltá je motivace,. Učitel motivuje žáky k učení, zprostředkovává
poznatky, zkušenosti, dovednosti, ale také kontroluje a hodnotí vědomosti žáků.
Teorie je jedna ěvc, alke to, co si pamatuji, je třeba ověřit v praxi., Vysvědčení je jen paopír o dosaženío vzděklánoí, ale prqaxe je často jiná,. Žicvot, ktedy zkušenosti jsou velmi důležité., Kdo chvíli stál, ten stojí opadál. Děti sedáí na zemi v kruhu a samy se chodí radit za učitelkem,.

Sleduji různé všědojmostí soutěže v TV.

Myslím si, , že studovat na VŠ by měli pouze ti, kdo mají vážně zájem o získání vědomostí a ne v první řadě o tituly jak je to dnes.

Důležité pro dítě je chci , mohu, nikoliv musím.j, tedyd motivace , zájem, vůle.

Rovněž učitel musí mít vztah k dětem, mít pedagogické schopnosti, nevybrat si povolánío jen kvůli volnu. Učitelství je poslání, kromě toho jde o výchovně vdlávací proces. Učitel se musí stále vzdělávat, musío žáky nadchnout i respektovat.

Sleduji různé vwdomostní soutžre v TGVF. I zd je vidwt, že i vysokoškolácí nemají všeobecné vědomosti, neuspějí na rozdíl od seniorů, u nichž mladí předpokládají, že jsou sklerotiky. Je pravda, že všechno , co jsem se naučila ve škole , nepoužiji, ale je třeba se stále sebevzdělávat a sledovat děnío. , oživovast vědomosti. Nikdy neřoíkám nikdy., Není možné vše házet na učitele a na školu, i když vše nenío ideální. Jenže jde o různou úroveˇ%n dětí i učitelů. Rodiče časté své potomky přeeeňují a za jejich šopatný prosopwěch vinoí učitele.

Jak napsal Robert Fulghu: „V, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce“, takže základní púkony si pamatuje celý život, jen si rozšiřuje obzor.


Doplním aforismy ředitele školy PhDr. Jana Sobotky.

„Všechny reformy šklolství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství. “

„Výchovné metody pokročily tak daleko, že se dnes žáci nebojí chodit do školy. Nevýhodiou je, že se tam bojoí chodio učitelé. “

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 14:00

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-vas-nazor-na-skolni-system-znamek-myslite-ze-deti-motivuje-nebo-naopak

https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=%C3%BAro­ve%C5%88%20vzd%C4%9Bl%C3­%A1n%C3%AD%20
Podobných otázek je zde několik, pravidelně se opakují,. Sama jsem několik vložila, např. na srovnání staršího systému výuky,. atd. Rovněž najdete názoiry na inkluzi,.

Co si kdo myslí, je jeho věc. Ale souhlasím s tím, že na netu se najde hodně informací, ale bohužel při jejich převzetí je třeba najít správný zdroj, navíc je třeba problému rozumět a umět správně číst i ze slovníků, tabulek, přemýšlet logicky. atd. Že to jmnohým chyxbí, je vidět i zde. Nejní to vina školy, ale nezájmu o ožiování toho, co v pmwštio chybí. Třeba to, že hovorový výraz je spisovný pro mluvenou řeč, to, že tehdejší primas (konšel) ¨nemohl hrát na basu, protože v jeho době basa a jještě š neexistovala.

Nechápu učitele, že dávají žákům domácí úkoly a známkují často ty, kdo jim úkoly vypracoval. Vede to k podvádění. Nesamostatnost,. dsotast pěknou znánku za podvod. .

Je pravda, že výsledky studentů/žáků našich základních a středních škol v mezinárodních hodnoceních klesají. Od dětí se požaduje stále méně třeba znalostáí i při přijímání na střední školy. Úroveň vědomostí je možné poznat podle výsledků maturitních zkoušek. Úspěšnost klesá, nejhůř je na tom matematika. Několik roků se řeší, zda by měla být povinná a jak náročná. – stejná / jiná pro gymnazisty či žáky SOŠ, Nwezájme o učební obory,, tedy praktickou výuku.

Úroveň vzdělání není stejná v celé republice. Liší se podfle krajů. Lépe jsou na tom gymnazisté, ookud jde např., o přijímací zkoušky na VŠ. .

Objevují se nové formy vzdělávání Montessori a Waldorf. Zatím jen na 1. stupni ZŠ. ojediněle na 2., jde o Jiný způsob výuky, který vede k samostatnosti dětí, jenže ty nadanější se chovají nadřazeně, berou ty slašío jako podřízené, které jim budou v zaměstnání "sloužit"" – vedoucí x podřízený. , Jedna známá učí na Montessori, příprava na výzku je opravdu náročná, musí dělat přípravy proi každé dítě individuálně. Jedno dítě se učí psát, jiné číst, počítat, učivo musí zvládnout v tříeltém cyklu.

Také otázka o způsobu výuky, známkování je v archivu. atd., Učí se v tříletých blocích , každé dítě jede samstatně podle toho, co je momentálně baví. Opakuji, za první – i 3 rok se musí naučit psát, počíat. . Druhý cyklus je pro běžnou 4,. – 6., třídu. 2.stupeň není na všech školách. stejně sstřednoí školy pracují tradičnm způsobem. Zajímalo by mě, jak by bylo možé opkračovast na VŠl

Soukromé školství je závislé na příspěvcích rodiů, takže i probletmatické a mémněš nadané dítě uspje., protože škola by přišla o peníze. Víom, že na našáí škole
žáci propadali, přestouoili na soukromnou školu a složili maturitní zkoušku. IO zázraky se dějí. Rozdíl mezi úrtovní vúuky státních škola a soukromých je zastíom ve vwtšině případů markantní.l Tudy cesta nevede.
Druhá skutečnost, že
https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-rozdil-mezi-skolou-typu-montessori-a-waldorf

Ze školy pochází jen část vědomostí, důležité je další sebevzdělání školáků ., důležiltá je motivace,. Učitel motivuje žáky k učení, zprostředkovává
poznatky, zkušenosti, dovednosti, ale také kontroluje a hodnotí vědomosti žáků.
Teorie je jedna skutelčnowst, ale to, co si pamatuji, je třeba ověřit v praxi., Vysvědčení je jen papír o dosažení vzděkání, ale praxe je často jiná,. Život, tedy zkušenosti jsou velmi důležité., Kdo chvíli stál, ten stojí opodál.

Druhá skutečnost je ta, že rodiče kritizují učitele za špatné známky svých potomků. . Ne -chtějjí přijat, že dítě je slabé, neučí se, ale hlavnš když bude mít pěknou známku. Takže kvalita nezáleoí jen na učiteklích, ale i na rodičíoch, kteří jsou nekritičtí. Nasvbíc všichni chodíli do školy, takže se domnoívajoí, že znají vše léoe než učitelk, který stojí před žřáky, zpravidla neukázněnými, kteří neredspektují dospšlé, nedbají na dodržování pravidel atd,.

Všixchni chodili do školys, takže se domnoívajoí, že o školsví všdí dost. Ale neuvdšomují si, co mají doma, že každé dítě se nemůže stát génieme. Chyba jes na obou stranách.,

Důležité pro dítě je chci , mohu, nikoliv musím.j, tedyd motivace , zájem, vůle.

Rovněž učitel musí mít vztah k dětem, mít pedagogické schopnosti, nevybrat si povolánío jen kvůli volnu. Učitelství je poslání, kromě toho jde o výchovně vdlávací proces. Učitel se musí stále vzdělávat, musío žáky nadchnout i respektovat.

Sleduji různé vědomostní soutěre v TV. I zde je vidět, že i vysokoškolácí nemají všeobecné vědomosti, neuspějí na rozdíl od seniorů, u nichž mladí předpokládají, že jsou sklerotiky. Je pravda, že všechno , co jsem se naučila ve škole , nepoužiji, ale je třeba se stále sebevzdělávat a sledovat dění. , oživovat vědomosti. Nikdy neříkám nikdy., Není možné vše házet na učitele a na školu, i když to nen ideální. Jenže jde o různou úroveň dětí i učitelů. Rodiče často své potomky přeeeňují a za jejich šopatný prospěch vinoí učitele.
Přece všichni chodili

Jak napsal Robert Fulghum: „Vše, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce“, takže základnípúkony si pamatuje celý život, jen si rozšiřuje obzor.

Závwěrem
Myslím si, , že studovat na VŠ by měli pouze ti, kdo mají vážně zájem o získání vědomostí a ne v první řadě o tituly jak je to dnes.


Doplním aforismy ředitele školy PhDr. Jana Sobotky.

„Všechny reformy šklolství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství. “

„Výchovné metody pokročily tak daleko, že se dnes žáci nebojí chodit do školy. Nevýhodiou je, že se tam bojoí chodio učitelé. “

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 14:09

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-vas-nazor-na-skolni-system-znamek-myslite-ze-deti-motivuje-nebo-naopak

https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=%C3%BAro­ve%C5%88%20vzd%C4%9Bl%C3­%A1n%C3%AD%20
Podobných otázek je zde několik, pravidelně se opakují,. Sama jsem několik vložila, např. na srovnání staršího systému výuky,. atd. Rovněž najdete názoiry na inkluzi,.

Co si kdo myslí, je jeho věc. Ale souhlasím s tím, že na netu se najde hodně informací, ale bohužel při jejich převzetí je třeba najít správný zdroj, navíc je třeba problému rozumět a umět správně číst i ze slovníků, tabulek, přemýšlet logicky. atd. Že to jmnohým chyxbí, je vidět i zde. Nejní to vina školy, ale nezájmu o ožiování toho, co v pmwštio chybí. Třeba to, že hovorový výraz je spisovný pro mluvenou řeč, to, že tehdejší primas (konšel) ¨nemohl hrát na basu, protože v jeho době basa a jještě š neexistovala.

Nechápu učitele, že dávají žákům domácí úkoly a známkují často ty, kdo jim úkoly vypracoval. Vede to k podvádění. Nesamostatnost,. dostat pěknou znánku za podvod. .

Je pravda, že výsledky studentů/žáků našich základních a středních škol v mezinárodních hodnoceních klesají. Od dětí se požaduje stále méně třeba znalostáí i při přijímání na střední školy. Úroveň vědomostí je možné poznat podle výsledků maturitních zkoušek. Úspěšnost klesá, nejhůř je na tom matematika. Několik roků se řeší, zda by měla být povinná a jak náročná. – stejná / jiná pro gymnazisty či žáky SOŠ, Nwezájme o učební obory,, tedy praktickou výuku.

Úroveň vzdělání není stejná v celé republice. Liší se podfle krajů. Lépe jsou na tom gymnazisté, pokud jde např., o přijímací zkoušky na VŠ. .

Objevují se nové formy vzdělávání Montessori a Waldorf. Zatím jen na 1. stupni ZŠ. ojediněle na 2., jde o Jiný způsob výuky, který vede k samostatnosti dětí, jenže ty nadanější se chovají nadřazeně, berou ty slašío jako podřízené, které jim budou v zaměstnání "sloužit"" – vedoucí x podřízený. , Jedna známá učí na Montessori, příprava na výzku je opravdu náročná, musí dělat přípravy proi každé dítě individuálně. Jedno dítě se učí psát, jiné číst, počítat, učivo musí zvládnout v tříeltém cyklu.

Také otázka o způsobu výuky, známkování je v archivu. atd., Učí se v tříletých blocích , každé dítě jede samstatně podle toho, co je momentálně baví. Opakuji, za první – i 3 rok se musí naučit psát, počíat. . Druhý cyklus je pro běžnou 4,. – 6., třídu. 2.stupeň není na všech školách. stejně střednoí školy pracují tradičnm způsobem. Zajímalo by mě, jak by bylo možé opkračovast na VŠl

Soukromé školství je závislé na příspěvcích rodčiů, takže i problematické a méně nadané dítě uspěje., protože škola by přišla o peníze. Vím, že na naší škole
žáci propadali, přestoupili na soukromnou školu a složili maturitní zkoušku. IO zázraky se dějí. Rozdíl mezi úrovní výuky státních škol a soukromých je zatíom ve většině případů markantní.l Tudy cesta nevede.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/jaky-je-rozdil-mezi-skolou-typu-montessori-a-waldorf

Ze školy pochází jen část vědomostí, důležité je další sebevzdělání školáků ., důležiltá je motivace,. Učitel motivuje žáky k učení, zprostředkovává
poznatky, zkušenosti, dovednosti, ale také kontroluje a hodnotí vědomosti žáků.
Teorie je jedna skutečnost, ale to, co si pamatuji, je třeba ověřit v praxi., Vysvědčení je jen papír o dosažení vzdělání, ale praxe je často jiná,. Život, tedy zkušenosti jsou velmi důležité., Kdo chvíli stál, ten stojí opodál.

Druhá skutečnost je ta, že rodiče kritizují učitele za špatné známky svých potomků. . -chtějjí Nechtějí přijat, že dítě je slabé, neučí se, ale hlavně jen když bude mít pěknou známku. Rovněž kryjí to, že dšti chodí za škilu. Jenže kvalita nezáleí jen na učitelích, ale i na rodičích, kteří jsou nekritičtí. Navbíc všichni chodíli do školy, takže se domívajoí, že znají vše lépe než učitel, který stojí před žáky, zpravidla neukázněnými, kteří nerespektují dospělé, nedbají na dodržování pravidel atd, a předvádějí wse před ostathními.

Důležité pro dítě je , abych sik řeklo chci , mohu, nikoliv musím., tedy mít motivace motivace , zájem, vůlei.

Rovněž učitel musí mít vztah k dětem, mít pedagogické schopnosti, nevybrat si povolánío jen kvůli volnu. Učitelství je poslání, kromě toho jde o výchovně vdlávací proces. Učitel se musí stále vzdělávat, musío žáky nadchnout i respektovat.

Sleduji různé vědomostní soutěre v TV. I zde je vidět, že i vysokoškolácí nemají všeobecné vědomosti, neuspějí na rozdíl od seniorů, u nichž mladí předpokládají, že jsou sklerotiky. Je pravda, že všechno , co jsem se naučila ve škole , nepoužiji, ale je třeba se stále sebevzdělávat a sledovat dění. , oživovat vědomosti. Nikdy neříkám nikdy., Není možné vše házet na učitele a na školu, i když to nen ideální. Jenže jde o různou úroveň dětí i učitelů. Rodiče často své potomky přeeeňují a za jejich šopatný prospěch vinoí učitele.
Přece všichni chodili

Jak napsal Robert Fulghum: „Vše, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce“, takže základní úkony si pamatuje celý život opakuje je, ale dále si rozšiřuje obzor.

Závwěrem
Myslím si, , že studovat na VŠ by měli pouze ti, kdo mají vážně zájem o získání vědomostí a ne v první řadě o tituly jak je to dnes.


Doplním aforismy ředitele školy PhDr. Jana Sobotky.

„Všechny reformy šklolství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství. “

„Výchovné metody pokročily tak daleko, že se dnes žáci nebojí chodit do školy. Nevýhodiou je, že se tam bojí chodit učitelé. “