Odpověděl/a – 7.leden 18:11
Tak to ani omylem. 😂 Průměrný občan nemá ani ty nejzákladnější
základy…
Už jen, co lidi všude píšou a říkají (ve spojitosti s ekonomikou nebo
penězi), to mluví samo za sebe. Sám se zeptej, jestli by společnost a
jedinci nebyli někde jinde, kdyby měli trochu povědomí o financích, jak
peníze a ekonomika funguje.
Úplně všechny třídy kromě vyšší střední třídy, žijí zpravidla
na hraně chudoby (z ničeho, tak tak si vystačují s platem/příjmy). A ta
vyšší střední třída se od těch ostatních nižších liší zpravidla
jen tím, že má o něco větší průměrný plat, než ti níž, tkaže jsou
ÚDAJNĚ za vodou (to je ten cíl škol a co přejí roidče dětem, dobře se
uč. jdi na vysokou, dostaň dobrou práci = ve střední – no ani ne – a
hlavně vyšší střední třídě). Vyjímkou jsou pak jen úspěšní
střední a vyšší podnikatelé a investoři, kteří mají finanční
gramotnost, umí hospodařit, tvořit hodnoty, získat bohatství…
Nehledě na třídy, vyjímky být mohou, ale to jsou totální minority (velcí
šetřílci, které bych finančně gramotné nenazýval a o něco lepší
„pojistníci“ a drobní investoři nehledě na třídu/profesi). Ti
ostataní neví, co peníze jsou.
Takže kámo ne, kdyby byli lidé dostatečně finančně gramotní, byli by
někde jinde, měli by dostatek finančních prostředků, se kterými by uměli
zacházet.
Často ani absolvetni ekonomických škol na tom nejsou bůhvíjak… tady je
vidět jak je na tom též celý stát, včetně školství a jak
„efektivně“ probíhá výuka.
Odpověděl/a – 7.leden 18:15
Tak to ani omylem. 😂 Průměrný občan nemá ani ty nejzákladnější
základy…
Už jen, co lidi všude píšou a říkají (ve spojitosti s ekonomikou nebo
penězi), to mluví samo za sebe. Sám se zeptej, jestli by společnost a
jedinci nebyli někde jinde, kdyby měli trochu povědomí o financích, jak
peníze a ekonomika funguje.
Úplně všechny třídy kromě vyšší střední třídy, žijí zpravidla
na hraně chudoby (z ničeho, tak tak si vystačí s platem/příjmy). A ta
vyšší střední třída se od těch ostatních nižších liší zpravidla
jen tím, že má o něco větší průměrný plat, než ti níž, takže jsou
ÚDAJNĚ za vodou (to je ten cíl škol a co přejí roidče dětem, dobře se
uč. jdi na vysokou, dostaň dobrou práci = ve střední – no ani ne – a
hlavně vyšší střední třídě). Ovšem jjeich zdorj(e) tvoří jen hlavně
jen ty výplaty, jinak taky z větší části s penězi zacházet neumí (jen
mají díky větším výplatám TŘEBA víc peněz k dispozici – jakože je
všechny neutratí a mají menší zásobu, či naspořené částky). Vyjímkou
jsou pak jen úspěšní střední a vyšší podnikatelé a investoři, kteří
mají finanční gramotnost, umí hospodařit, tvořit hodnoty, získat
bohatství…
Nehledě na třídy, vyjímky být mohou, ale to jsou totální minority (velcí
šetřílci, které bych finančně gramotné nenazýval a o něco lepší
„pojistníci“, profesionální spořiči a drobní investoři nehledě na
třídu/profesi). Ti ostatní neví, co peníze jsou.
Takže kámo ne, kdyby byli lidé dostatečně finančně gramotní, byli by
někde jinde na jiné úrovni, měli by dostatek finančních prostředků, se
kterými by uměli zacházet.
Často ani absolvetni ekonomických škol na tom nejsou bůhvíjak… tady je
vidět, jak je na tom taky celý stát, včetně školství a jak
„efektivně“ probíhá výuka, jak „funguje“ školský systém a celá
organizace.