Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 18:11

Tak to ani omylem. 😂 Průměrný občan nemá ani ty nejzákladnější základy…
Už jen, co lidi všude píšou a říkají (ve spojitosti s ekonomikou nebo penězi), to mluví samo za sebe. Sám se zeptej, jestli by společnost a jedinci nebyli někde jinde, kdyby měli trochu povědomí o financích, jak peníze a ekonomika funguje.

Úplně všechny třídy kromě vyšší střední třídy, žijí zpravidla na hraně chudoby (z ničeho, tak tak si vystačují s platem/příjmy). A ta vyšší střední třída se od těch ostatních nižších liší zpravidla jen tím, že má o něco větší průměrný plat, než ti níž, tkaže jsou ÚDAJNĚ za vodou (to je ten cíl škol a co přejí roidče dětem, dobře se uč. jdi na vysokou, dostaň dobrou práci = ve střední – no ani ne – a hlavně vyšší střední třídě). Vyjímkou jsou pak jen úspěšní střední a vyšší podnikatelé a investoři, kteří mají finanční gramotnost, umí hospodařit, tvořit hodnoty, získat bohatství…
Nehledě na třídy, vyjímky být mohou, ale to jsou totální minority (velcí šetřílci, které bych finančně gramotné nenazýval a o něco lepší „pojistníci“ a drobní investoři nehledě na třídu/profesi). Ti ostataní neví, co peníze jsou.
Takže kámo ne, kdyby byli lidé dostatečně finančně gramotní, byli by někde jinde, měli by dostatek finančních prostředků, se kterými by uměli zacházet.
Často ani absolvetni ekonomických škol na tom nejsou bůhvíjak… tady je vidět jak je na tom též celý stát, včetně školství a jak „efektivně“ probíhá výuka.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 18:15

Tak to ani omylem. 😂 Průměrný občan nemá ani ty nejzákladnější základy…
Už jen, co lidi všude píšou a říkají (ve spojitosti s ekonomikou nebo penězi), to mluví samo za sebe. Sám se zeptej, jestli by společnost a jedinci nebyli někde jinde, kdyby měli trochu povědomí o financích, jak peníze a ekonomika funguje.

Úplně všechny třídy kromě vyšší střední třídy, žijí zpravidla na hraně chudoby (z ničeho, tak tak si vystačí s platem/příjmy). A ta vyšší střední třída se od těch ostatních nižších liší zpravidla jen tím, že má o něco větší průměrný plat, než ti níž, takže jsou ÚDAJNĚ za vodou (to je ten cíl škol a co přejí roidče dětem, dobře se uč. jdi na vysokou, dostaň dobrou práci = ve střední – no ani ne – a hlavně vyšší střední třídě). Ovšem jjeich zdorj(e) tvoří jen hlavně jen ty výplaty, jinak taky z větší části s penězi zacházet neumí (jen mají díky větším výplatám TŘEBA víc peněz k dispozici – jakože je všechny neutratí a mají menší zásobu, či naspořené částky). Vyjímkou jsou pak jen úspěšní střední a vyšší podnikatelé a investoři, kteří mají finanční gramotnost, umí hospodařit, tvořit hodnoty, získat bohatství…
Nehledě na třídy, vyjímky být mohou, ale to jsou totální minority (velcí šetřílci, které bych finančně gramotné nenazýval a o něco lepší „pojistníci“, profesionální spořiči a drobní investoři nehledě na třídu/profesi). Ti ostatní neví, co peníze jsou.
Takže kámo ne, kdyby byli lidé dostatečně finančně gramotní, byli by někde jinde na jiné úrovni, měli by dostatek finančních prostředků, se kterými by uměli zacházet.
Často ani absolvetni ekonomických škol na tom nejsou bůhvíjak… tady je vidět, jak je na tom taky celý stát, včetně školství a jak „efektivně“ probíhá výuka, jak „funguje“ školský systém a celá organizace.