Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 15.červen 20:14

Odvolání – Reklamace u České Pošty

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 15.červen 20:14

Odvolání – Reklamace u České Pošty

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Krásný den všem.

Prosím o radu – budu moc vděčná za pomoc !
V únoru mi byl prostřednictvím ČP z Angli vyslán balík ( velký ) obsahující spoustu pro mě toto jaro velmi důležitých věcí.
Bohužel se ČP podařilo mi ho po více než měsíc ztratit-zadržet ( což vedlo k opravdu nemalým finančním ztrátám + kupě stresu a mnoha komplikací ).
ČP jsem již 1. týden, kdy jsem v online systému viděla, že zásilka již prošla celnicí a ČP ji převzala, a přesto celý týden nebyla doručena, kontaktovala.
Nic se však nestalo a uplynul další týden. Obvolávání k ničemu nevedlo, paní na infolince mě několikrát odkázala zpět na anglickou zásilkovou firmu s tím, že to si musí řešit odesilatelská firma..
A odesilatelská firma mě jen odkazovala na ČP s tím, že si to musím vyřešit sama zde (mohu prokázat formou e-mailu ).

Nebýt toho, že paní na infolince při posledním pokusu napadlo dát mi kontakt rovnou na české DEPO, kde měl balík být, asi bych na něj čekala dodnes ( byl mi dopraven po více než měsíci, kdy již jej ČP v ČR měla ).

Hned po převzetí balíku ( pro který jsem si sama navíc ve svém volnu musela dojet ! ) jsem sepsala reklamační protokol ( velmi slušný, zdvořilý, s popisem celé situace a výčtem nákladů mně jejich pochybení vzniklých. Dnes mi na něj přišla zcela zamítavá odpověď ( mohu zkopírovat ) s tím, že mě odmítají jakkoliv kompenzovat.
To považuji za neakceptovatelné.

Naprosto chápu, že chyba se může stát. Ale tohle trvalo více než 1 měsíc a nikdo se neměl k tomu situaci řešit. I navzdory mým opakovaným naléháním.

Mohu ještě nyní něco udělat / na někoho se obrátit, aby se mi dostalo alespoň nějaké kompenzace ?

Až na tuto událost nemívám s ČP problém a již několikrát jsem zasílala pochvalné dopisy opěvujíc jejich personál ( chtěla jsem tak poděkovat za velmi milé jednání ).

Máma mi na to řekla " kdybys bývala nebyla blbá, měla jsi na pobočce nahlásit, že se při přepravě něco ztratilo ( lehounké náušnice třeba ) – čistě ze zvědavosti – jak jsou dopravní společnosti chráněni proti těmto obviněním ?

Mějte nádherný den a moc děkuji za případné rady !