Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.červen 21:46

Je toto mechanické poškození, nebo výrobní vada?

Auta a doprava – Opravy a údržba

Pneumatiky zakoupeny v březnu 2019 a nasazeny na automobil v dubnu 2019. Ujeto cca 1500 – 2000 km.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 15.červen 9:03

Je toto mechanické poškození, nebo výrobní vada?

Auta a doprava – Opravy a údržba

Pneumatiky zakoupeny v březnu 2019 a nasazeny na automobil v dubnu 2019. Ujeto cca 1500 – 2000 km.

Děkuji za názory. Ano je to nová pneumatika a poškození je z vnitřní strany pneumatiky. Byla umístěna na pravém předením kole!! Poškození bylo zjištěno náhodou! při výměně motorku ostřikovače!! za celý svůj motoristický život ( a je poměrně dlouhý) jsem se s něčím podobným nesetkal. Pneumatika neuchází a drží tlak. Nicméně, zjistil jsem to po jízdě na D1 a docela mně přeběhl Husák po zádech.
Teď to hlavní. Jedná se o pneumatiku TOMKET čínské provenience s českým názvem.

Pneumatiky jsou křivé a na vyvážení čtyř pneu bylo potřeba 315 g záváží!!

Svoje přízvisko ECO splňují. Spotřeba klesla min. 0,5l/100km v každém režimu.

Jízda po dálnici D1!!(600km) spotřeba pod 6l/100 km. Jsou tiché, nicméně auto se zdá být dosti nejisté a nemají rády mírné (dálniční) přehuštění.

Je docela možné, že poškození vzniklo právě jízdou na této dálnici i když stav dálnice proti minulosti je o poznání lepší. V tom případě by to byla jasně vada pneumatik. Ale dokazuj to , že!!!

E shop který tyto pneumatiky prodává, dodává v ceně, pojištění pneumatik. Takže nějakou náhradu dostanu i v případě neuznání reklamace. Nicméně v případě plnění pojištění je to náhrada s uplatněním amortizace a neplatí se montáž a demontáž pneumatiky.

Prodejce „Nejlevnější pneu“ nechává na rozhodnutí zákazníka, jaký způsob uplatní, což se mně vůbec nelíbí. Osobně mně trvalo několik dní než jsem tento systém pochopil.

Protože mám na autě ještě tři stejné pneumatiku, dokoupím opět čtvrtou. Je to nejlevnější možnost.

Jinak bych je již nikdy nekupoval.