Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 11.únor 17:37

Lze se bránit proti popsané obchodní praktice společnosti Bohemia Energy?

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

V prosinci nám přišel dopis od Bohemia Energy ve kterém stálo: oznámení o změně ceny energií – ponecháváme Vám tarif Jubileum a níže vypsané jednotlivé sazby v Kč. Problém je v tom, že jsme podepsali smlouvu na tarif Jubileum PLUS. Se společností záležitost řešíme, ale nic nenabírá konce. Podle sepsané smlouvy máme ještě necelých 11 měsíců čerpat tarif Jubileum PLUS, ale společnost tento tarif zrušila a přeřadila nás do méně výhodného tarifu. Neřešili bychom tuto situaci pokud by se jednalo např. o 10% (zdražuje vše), ale zdražení je zhruba o 75%.
Společnost zkrátka chtěla nalákat zákazníky na levný tarif, který zrušili a teď nám to pěkně osolili. Při telefonickém řešení problémů je překážkou velmi striktní obchodní zástupce, který chrlí paragrafy a není s ním domluva. Žádali jsme o osobní schůzi – prý není důvod k nám někoho posílat, protože je to náš problém. Napadá vás něco? Děkuji za odpovědi.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 11.únor 17:45

Lze se bránit proti popsané obchodní praktice společnosti Bohemia Energy?

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

V prosinci nám přišel dopis od Bohemia Energy ve kterém stálo: oznámení o změně ceny energií – ponecháváme Vám tarif Jubileum a níže vypsané jednotlivé sazby v Kč. Problém je v tom, že jsme podepsali smlouvu na tarif Jubileum PLUS. Se společností záležitost řešíme, ale nic nenabírá konce. Podle sepsané smlouvy máme ještě necelých 11 měsíců čerpat tarif Jubileum PLUS, ale společnost tento tarif zrušila a přeřadila nás do méně výhodného tarifu. O této skutečnosti nás vůbec neinformovala a přepodkládáme, že můžeme čerpat tento tarif do skončení smlouvy i přesto, že tento tarif již nenabízí novým zákazníkům. Neřešili bychom tuto situaci pokud by se jednalo např. o 10% (zdražuje vše), ale zdražení je zhruba o 75%.
Společnost zkrátka chtěla nalákat zákazníky na levný tarif, který zrušili a teď nám to pěkně osolili. Při telefonickém řešení problémů je překážkou velmi striktní obchodní zástupce, který chrlí paragrafy a není s ním domluva. Žádali jsme o osobní schůzi – prý není důvod k nám někoho posílat, protože je to náš problém. Napadá vás něco? Děkuji za odpovědi.