Zeptal/a se – 11.červenec 21:38
Auta a doprava – Motocykly
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, vlastním KTM Hobby 50 – malý motocykl (skup AM), 50 ccm, 45 km/h, však to znáte. Trochu jsem jej šteloval a dostal jsem se k rychlosti 80 km/h po rovině, docela se touto rychlostí jezdit bojím, ale teoreticky, vjezd na dálnice je omezen vozidlů, které dosahují rychlosti min. 80 km/h alespoň po rovině – což můj malý motocykl zvládne, i když při tom zní, jak kdyby se měl v každé sekundě rozpadnout.
Má otázka spočívá v tom, že, na motocyklu jsem neudělal žádné ilegální úpravy – tuning, zvýšení objemu, vyndání restrikčního kroužku – ten se podle mě někde asi roztavil. Jediné co, tak motocykl nemůže maximálně jet rychlostí vyšší než 70 km/h déle, než cca 2 – 3 minuty, pak se začne filtr dusit, já začnu skákat a motorka chcípat.
Přiznám se, že o motorech nevím NAPROSTO nic, jen, že mám 2T, že je to lepší a rychlejší + mám jednokvalt, nevím jakou úpravu jsem udělal, ale celou motorku jsem rozebral na šroubky, při tom to natáčel, pročistil jsem každou součástku, vše poté složil dle videa a po zhruba třech dnech práce jsem to zase dal dohromady.
Může mi tedy někdo objasnit – mohu s tím pekelným fechtlem na dálnici, nebo mě přepadne komando u prvního vjezdu ?
S pozdravem A. Janek
Zeptal/a se – 12.červenec 9:22
Auta a doprava – Motocykly
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, vlastním KTM Hobby 50 – malý motocykl (skup AM), 50 ccm, 45 km/h, však to znáte. Trochu jsem jej šteloval a dostal jsem se k rychlosti 80 km/h po rovině, docela se touto rychlostí jezdit bojím, ale teoreticky, vjezd na dálnice je omezen vozidlů, které dosahují rychlosti min. 80 km/h alespoň po rovině – což můj malý motocykl zvládne, i když při tom zní, jak kdyby se měl v každé sekundě rozpadnout.
Má otázka spočívá v tom, že, na motocyklu jsem neudělal žádné ilegální úpravy – tuning, zvýšení objemu, vyndání restrikčního kroužku – ten se podle mě někde asi roztavil. Jediné co, tak motocykl nemůže maximálně jet rychlostí vyšší než 70 km/h déle, než cca 2 – 3 minuty, pak se začne filtr dusit, já začnu skákat a motorka chcípat.
Přiznám se, že o motorech nevím NAPROSTO nic, jen, že mám 2T, že je to lepší a rychlejší + mám jednokvalt, nevím jakou úpravu jsem udělal, ale celou motorku jsem rozebral na šroubky, při tom to natáčel, pročistil jsem každou součástku, vše poté složil dle videa a po zhruba třech dnech práce jsem to zase dal dohromady.
Může mi tedy někdo objasnit – mohu s tím pekelným fechtlem na dálnici, nebo mě přepadne komando u prvního vjezdu ?
S pozdravem A. Janek