Zeptal/a se – 17.listopad 19:23
Nakupování – Reklamace
Zdravím,
koupila jsem si mobilní telefon u společnosti Vodafone. Po cca. měsíci byl
zablokován a když jsme mobil nesli do Vodafonu na opravení, nešel už ani
zapnout. Po nějaké době – dnes – nám jeden z pracovníků volal, že
mi mobil zaručeně spadnul, rozbil se a tím pádem se na něj nevztahuje
žádná záruka. Kdybychom prý chtěli, mobil nám tam dají do pořádku za
peníze, nebo ho pošlou na prodejnu, kde si ho máme vyzvednout. Problém je
v tom, že mobil vůbec nespadnul, ale začal postupně odcházet – sám od
sebe. Lidé z Vodafonu jsou ale zatím neústupní a trvají si na tom, že
jsem mobil rozbila já. Jak se proti tomulhe mám bránit? Mobil jsem měla
sotva měsíc a tak šílený peníze za opravu dávat nechci, jelikož je chyba
někde v tom mobilu.
Zeptal/a se – 18.listopad 16:17
Nakupování – Reklamace
Zdravím,
koupila jsem si mobilní telefon u společnosti Vodafone. Po cca. měsíci byl
zablokován a když jsme mobil nesli do Vodafonu na opravení, nešel už ani
zapnout. Po nějaké době – dnes – nám jeden z pracovníků volal, že
mi mobil zaručeně spadnul, rozbil se a tím pádem se na něj nevztahuje
žádná záruka. Kdybychom prý chtěli, mobil nám tam dají do pořádku za
peníze, nebo ho pošlou na prodejnu, kde si ho máme vyzvednout. Problém je
v tom, že mobil vůbec nespadnul, ale začal postupně odcházet – sám od
sebe. Lidé z Vodafonu jsou ale zatím neústupní a trvají si na tom, že
jsem mobil rozbila já. Jak se proti tomulhe mám bránit? Mobil jsem měla
sotva měsíc a tak šílený peníze za opravu dávat nechci, jelikož je chyba
někde v tom mobilu.
Doplňuji:
Tak dneska nám milý Vodafone volal, že se jedná o omyl a mobil nám
opravili v rámci záruky. Aspoň že tak.