Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 17.listopad 19:23

Jak se bránit proti odmítnutí opravy mobilu?

Nakupování – Reklamace

Zdravím,
koupila jsem si mobilní telefon u společnosti Vodafone. Po cca. měsíci byl zablokován a když jsme mobil nesli do Vodafonu na opravení, nešel už ani zapnout. Po nějaké době – dnes – nám jeden z pracovníků volal, že mi mobil zaručeně spadnul, rozbil se a tím pádem se na něj nevztahuje žádná záruka. Kdybychom prý chtěli, mobil nám tam dají do pořádku za peníze, nebo ho pošlou na prodejnu, kde si ho máme vyzvednout. Problém je v tom, že mobil vůbec nespadnul, ale začal postupně odcházet – sám od sebe. Lidé z Vodafonu jsou ale zatím neústupní a trvají si na tom, že jsem mobil rozbila já. Jak se proti tomulhe mám bránit? Mobil jsem měla sotva měsíc a tak šílený peníze za opravu dávat nechci, jelikož je chyba někde v tom mobilu.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 18.listopad 16:17

Jak se bránit proti odmítnutí opravy mobilu?

Nakupování – Reklamace

Zdravím,
koupila jsem si mobilní telefon u společnosti Vodafone. Po cca. měsíci byl zablokován a když jsme mobil nesli do Vodafonu na opravení, nešel už ani zapnout. Po nějaké době – dnes – nám jeden z pracovníků volal, že mi mobil zaručeně spadnul, rozbil se a tím pádem se na něj nevztahuje žádná záruka. Kdybychom prý chtěli, mobil nám tam dají do pořádku za peníze, nebo ho pošlou na prodejnu, kde si ho máme vyzvednout. Problém je v tom, že mobil vůbec nespadnul, ale začal postupně odcházet – sám od sebe. Lidé z Vodafonu jsou ale zatím neústupní a trvají si na tom, že jsem mobil rozbila já. Jak se proti tomulhe mám bránit? Mobil jsem měla sotva měsíc a tak šílený peníze za opravu dávat nechci, jelikož je chyba někde v tom mobilu.
Doplňuji:
Tak dneska nám milý Vodafone volal, že se jedná o omyl a mobil nám opravili v rámci záruky. Aspoň že tak.