Odpověděl/a – 19.leden 15:45
Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.
Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.
Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.
Ve škole jde o výchovně vdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.
I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.
Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.
Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.
Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.
Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.
Odpověděl/a – 19.leden 18:16
Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.
Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.
Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.
Ve škole jde o výchovně vdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.
I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.
Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.
Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.
Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.
Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.
všichni chodili do školy, ale kdo stál před lavicemi? Nejde jen o učivo, ale o nezodpovědné žáky , nezájem rodičů, bohužel viníky jsou i učitelé.
Kde ale leží ten zakopaný pes? „Chcete-li porazit svého nepřítele, vychovejte jeho děti.“ Orientální přísloví
Našemu školství neprospívá to, že se velmi často měnili ministři
školství, Rozvrátili jej ti nahoře.
–
NoFear,
čtu, že jste velký znalec našeho školství, že tak dobře víte, co by
žáci neměli znát a co ano.
Vzdělání je přece celoživotní systém,
Odpověděl/a – 20.leden 11:46
Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.
Ale informace získají i děti ve škole.
Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.
Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.
Ve škole jde o výchovně vzdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.
I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.
Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.
Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.
Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.
Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.
všichni chodili do školy, ale kdo stál před lavicemi? Nejde jen o učivo, ale o nezodpovědné žáky , nezájem rodičů, bohužel viníky jsou i učitelé.
Kde ale leží ten zakopaný pes? „Chcete-li porazit svého nepřítele, vychovejte jeho děti.“ Orientální přísloví
Našemu školství neprospívá to, že se velmi často měnili ministři
školství, Rozvrátili jej ti nahoře.
–
NoFear,
čtu, že jste velký znalec našeho školství, že tak dobře víte, co by
žáci neměli znát a co ano.
Vzdělání je přece celoživotní systém,