Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 15:45

Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.

Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.

Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.

Ve škole jde o výchovně vdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.

I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.

Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.

Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.

Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.

Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 18:16

Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.

Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.

Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.

Ve škole jde o výchovně vdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.

I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.

Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.

Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.

Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.

Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.


všichni chodili do školy, ale kdo stál před lavicemi? Nejde jen o učivo, ale o nezodpovědné žáky , nezájem rodičů, bohužel viníky jsou i učitelé.

Kde ale leží ten zakopaný pes? „Chcete-li porazit svého nepřítele, vychovejte jeho děti.“ Orientální přísloví

Našemu školství neprospívá to, že se velmi často měnili ministři školství, Rozvrátili jej ti nahoře.

NoFear,

čtu, že jste velký znalec našeho školství, že tak dobře víte, co by žáci neměli znát a co ano.
Vzdělání je přece celoživotní systém,

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.leden 11:46

Myslím si, že některé body, které jste uvedl, jsou především součástí rodinné výchovy . Rodinné prostředí utváří dítě v oblasti sexuální, často vidí i negativní stránky rodinného života.

Ale informace získají i děti ve škole.

Kolik je zde dotazů od dívek, které se neporadí s matkou, ale hledají pomoc na internetu. To je určitě chyba.

Rétorika jako mluvní cvičení se učí v hodinách českého jazyka, v minulosti se učil i krasopis, i když dnes psaní rukou nahrazuje PC. Jenže písmo je obrazem duše, takže i to svědčí o tom, jaký člověk je.

Ve škole jde o výchovně vzdělávací proces, učitelé nemohou ve všem suplovat rodiče, ale při každé příležitosti vysvětlovat, co je špatné.

I když se leccos dá nají na na netu, mladí jsou často líní, protože jim někdo poradí či úkol vypočítá. Je to vidět při distanční výuce.

Škola má dva úkoly – vzdělat děti a připravit je pro život.

Děti by měly umět klást otázky, nikoliv jen PROČ, ale naučit se správně ptát – jak je možné …? . Umět vyřešit problémy, orientovat se ve formulářích, pozitivní přístup k životu, porozumění, toleranci, vztah k vrstevníkům i starším lidem, uvědomit si změny, ve společnosti, přírodě, které probíhají.

Umět mluvit, umět psát atd. Pochopit češtinu pomůže i pro stavbu jiných jazyků.V minulosti latina.

Celkově – všeobecný přehled, uvědomit si důležitost matematiky, umět pracovat s daty (internet), znát základy zeměpisu, fyziky a dějin. atd. To vše Je potřeba, aby se děti naučily myslet logicky a kriticky.


všichni chodili do školy, ale kdo stál před lavicemi? Nejde jen o učivo, ale o nezodpovědné žáky , nezájem rodičů, bohužel viníky jsou i učitelé.

Kde ale leží ten zakopaný pes? „Chcete-li porazit svého nepřítele, vychovejte jeho děti.“ Orientální přísloví

Našemu školství neprospívá to, že se velmi často měnili ministři školství, Rozvrátili jej ti nahoře.

NoFear,

čtu, že jste velký znalec našeho školství, že tak dobře víte, co by žáci neměli znát a co ano.
Vzdělání je přece celoživotní systém,