Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 8:21

nejčastěji je v akci vždy to co je za normální cenu prakticky neprodejné a předražené. Je to takový marketingový trik, normální cenou vyvoláváte v lidech dojem že se jedná o zboží kvalitnější než od levněji dostupné konkurence aniž by to byla pravda ale pak to většinu času prodáváte za akční cenu … je to jen psychologie. Kdybyste se vyjašlal na slevněnou kávu VELVET a vzal rovnou BILLA CLEVER GOLD za poloviční cenu i bez akce který mimochodem vyhrál srovnání na dTESTu udělal byste nejspíš lépe, takhle jim jen vychytáváním rádo-by-akcí skáčete na špek 🙂 … s tím clever gold kafem je to jen příklad platí to obecně. Viz například granko versus jiné rozpustné kakaové nápoje třeba v lidlu, kvalita, chuť i obsah kakaa prakticky stejná jen to granko holt vyvolává běžnou cenou dojem že je něco víc ale lidé ho pak kupují převážně jen v akcích kde se cenou přiblíží výhodnější konkurenci.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 8:25

nejčastěji je v akci vždy to co je za normální cenu prakticky neprodejné a předražené. Je to takový marketingový trik, normální cenou vyvoláváte v lidech dojem že se jedná o zboží kvalitnější než od levněji dostupné konkurence aniž by to byla pravda ale pak to většinu času prodáváte za akční cenu … je to jen psychologie. Kdybyste se vykašlal na zlevněnou kávu VELVET a vzal rovnou CLEVER GOLD za poloviční cenu i bez akce (který ale narozdíl od VELVETU vyhrál kvalitativní a senzorické srovnání na dTESTu) udělal byste nejspíš lépe, takhle jim jen vychytáváním rádo-by-akcí skáčete na špek … s tím clever gold kafem je to jen příklad samozřejmě, ten princip platí obecně téměř na vše. Další příklad třeba GRANKO versus jiné rozpustné kakaové nápoje z lidlu, kvalita, chuť i obsah kakaa prakticky stejná jen to granko holt vyvolává běžnou cenou dojem že je něco víc ale lidé ho pak o to víc nakupují když je v akci kdy se cenou alespoň přiblíží té výhodnější konkurenci. Vychytávat akce je naprosto kontraproduktivní. Úspora je jenom iluzorní nikoliv faktická protože ušetříte jen část toho co stejně zaplatíte za víc za domněle kvalitnější značku …