Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.duben 11:50

SIM kartou to bezpečně být ani nemůže …

1. V prvé řadě uveďte telefon do továrního nastavení (tuto možnost najdete pod poslední položku v obecném nastavení telefonu pod ikonou ozubeného kola v horní liště)

  • po uvedení telefonu to továrního nastavení se znovu přihlašte na svůj google účet, díky tomu se po chvíli stáhnou vaše data zpět z cloudového úložiště googlu (kalendář, kontakty, maily, fotografie …)
  • zkuste několik pokusných delších hovorů zda se tímto krokem problém nevyřešil

Pokud nevyřešil je pravděpodobné hardwarové selhání mikrofonu, studený spoj, zateklá kapalina, to už je potom na reklamaci s tímto typem chyby sama nic nenaděláte.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.duben 11:56

SIM kartou to bezpečně být ani nemůže …

[AndroidOS ?, snad ano…]

  1. Nejdříve se ujistěte že máte zapnutou syhronizaci všech dat s google účtem. To je třeba udělat před druhým krokem. V nastavení telefonu najděte položku Účty, dále vyberte účet google a uvidíte seznam položek které se v cloudu zálohují, aktivujte je všechny (pokud už nejsou) a počkejte až vyvolejte nucenou synchronizaci všech položek (vpravo nahoře trojtečka a v menu vyberte synchronizovat)
  2. Až předchozí krok proběhne pak teprve uveďte telefon do továrního nastavení (tuto možnost najdete pod poslední položku v obecném nastavení telefonu pod ikonou „ozubeného kola“ v horní liště)
  • po uvedení telefonu to továrního nastavení se znovu přihlašte na svůj google účet, díky tomu se po chvíli stáhnou vaše data do telefonu z cloudového úložiště kde byla zálohována (kalendář, kontakty, maily, fotografie …)
  • zkuste několik pokusných delších hovorů zda se tímto krokem problém nevyřešil

Pokud nevyřešil je pravděpodobné hardwarové selhání mikrofonu, studený spoj, zateklá kapalina, to už je potom na reklamaci s tímto typem chyby sama nic nenaděláte.