Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.září 9:44

Občas jezdím vlakem na jedné trati, kde je v jedné stanici zastávka na zastavení.

Nejde o výstup, s tím snad není problém, pokud „knoflík“ funguje, když někdo vyjíždí ze vzdálenější stanice a chce vystoupit.

Jenže horší situace je při nastupování, vlak totiž ve stanici občas nezastaví. Byla jsem toho svědkem, lidé stáli na zastávce a vlak profrčel kolem.

„Cestující jsou rozladěni. Vlaky nestaví na všech zastávkách na znamení“

" Je to velký nešvar Českých drah. Spojů, které tu staví, je jen minimum. Velmi to třeba omezuje zaměstnance Elitroniku, kteří dojíždějí často až z Tanvaldska. Museli začít v Jablonci přestupovat na tramvaj, i když je přestup komplikovaný. Mnohé to může odradit od cest veřejnou dopravou a Českými drahami,“ řekl Miloš Krčmář, bývalý předseda osadního výboru Proseč nad Nisou.

Proč jsou vlastně zastávky na znamení? Vysvětlení mi přijde nesmyslné. Vlak by taky nemusel zastavovat vůbec nikde a byl by ještě mnohem rychlejší. S takovou politikou dráhy rozhodně nezískají další cestující. Pochybuji, že je to ta správná cesta, aby vlaky neprodělávaly,“ domnívá se Preisler.

Zdroj: https://liberec­.idnes.cz/vla­ky-nestavi-v-nekterych-zastavkach-na-znameni-fuc-/liberec-zpravy.aspx?c=A150416­_085008_liberec-zpravy_tm

Dráhy chtěji konkurovat autobusové dopravě, proto při zpoždění ve stanici zna znamení projedou. Uvádí autor Adam Pluhař

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.září 16:51

Občas jezdím vlakem na jedné trati, kde je v jedné stanici zastávka na znamení.

Nejde o výstup, s tím snad není problém, pokud „knoflík“ funguje, když někdo vyjíždí ze vzdálenější stanice a chce z vlaku vystoupit.

Jenže horší situace je při nastupování, vlak totiž ve stanici občas nezastaví. Byla jsem toho svědkem, lidé stáli na zastávce a vlak profrčel kolem.

„Cestující jsou rozladěni. Vlaky nestaví na všech zastávkách na znamení“

" Je to velký nešvar Českých drah. Spojů, které tu staví, je jen minimum. Velmi to třeba omezuje zaměstnance Elitroniku, kteří dojíždějí často až z Tanvaldska. Museli začít v Jablonci přestupovat na tramvaj, i když je přestup komplikovaný. Mnohé to může odradit od cest veřejnou dopravou a Českými drahami,“ řekl Miloš Krčmář, bývalý předseda osadního výboru Proseč nad Nisou.

Proč jsou vlastně zastávky na znamení? Vysvětlení mi přijde nesmyslné. Vlak by taky nemusel zastavovat vůbec nikde a byl by ještě mnohem rychlejší. S takovou politikou dráhy rozhodně nezískají další cestující. Pochybuji, že je to ta správná cesta, aby vlaky neprodělávaly,“ domnívá se Preisler.

Zdroj: https://liberec­.idnes.cz/vla­ky-nestavi-v-nekterych-zastavkach-na-znameni-fuc-/liberec-zpravy.aspx?c=A150416­_085008_liberec-zpravy_tm

Dráhy chtěji konkurovat autobusové dopravě, proto při zpoždění ve stanici na znamení projedou. Uvádí autor Adam Pluhař