Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.červenec 20:01

Zkuste si projít odkazy, dovíte se o vlivu reklamy.
http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=podprahov%C3%A9%20­reklamy

Jde často o podrprahovou reklamu, která je upravená tak, že ji jako by nevidíme, ale pouze vnímáme. V obrázku je něco naznačené, třeba logo, nějaký význam atd.. Je to nevědomé vnímání,nějaké informace.

Reklamu někdy registruji, ale neřídím se jí. Ale občas se to může být takto_

„Dobrá reklama nám vnucuje lék, proti bolestem hlavy způsobem, z něhož nás hlava rozbolí a půjdeme si ho koupit.“ Jan Sobotka

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.červenec 20:03

Zkuste si projít odkazy, dovíte se o vlivu reklamy.
http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=podprahov%C3%A9%20­reklamy

Jde často o podrprahovou reklamu, která je upravená tak, že ji jako by nevidíme, ale pouze vnímáme. V obrázku je něco naznačené, třeba logo, nějaký význam atd.. Je to nevědomé vnímání,nějaké informace.

Reklamu někdy registruji, ale neřídím se jí. Ale občas se to může být u některých jedinců takto:

„Dobrá reklama nám vnucuje lék proti bolestem hlavy způsobem, z něhož nás hlava rozbolí a půjdeme si ho koupit.“ Jan Sobotka

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.červenec 16:49

Zkuste si projít odkazy, dovíte se o vlivu reklamy.
http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=podprahov%C3%A9%20­reklamy

Jde často o podrprahovou reklamu, která je upravená tak, že ji jako by nevidíme, ale pouze vnímáme. V obrázku je něco naznačené, třeba logo, nějaký význam atd.. Je to nevědomé vnímání,nějaké informace.

Reklamu někdy registruji, ale neřídím se jí.
Slogan" Nakupujte u odborníků mě posílá jinam."

Ale občas to může být u některých jedinců takto:

„Dobrá reklama nám vnucuje lék proti bolestem hlavy způsobem, z něhož nás hlava rozbolí a půjdeme si ho koupit.“ Jan Sobotka