Odpověděl/a – 2.duben 14:25
Samozřejmě. Sníží tak počty svých zaměstnanců.
Na Slovensku se dokonce stroj zeptal, zda nechce přidat spropitné. O novince
informoval loni v létě slovenský web Čas. Jedné ze zákaznic se stroj
zeptal, zda nechce k výsledné částce přidat i spropitné. Nabídl dokonce
několik možností v rozmezí od 15 do 20 procent z celkové ceny nákupu.
Lidé jsou však většinou zvyklí, že spropitné dávají konkrétnímu
člověku, který jim službu poskytl. Takto ale ohodnotí pouze stroj a peníze
připadnou obchodnímu řetězci, což dělat nechtějí.
😮
Odpověděl/a – 2.duben 14:25
Samozřejmě. Sníží tak počty svých zaměstnanců.
Na Slovensku se dokonce stroj zeptal, zda nechce přidat spropitné. O novince
informoval loni v létě slovenský web Čas. Jedné ze zákaznic se stroj
zeptal, zda nechce k výsledné částce přidat i spropitné. Nabídl dokonce
několik možností v rozmezí od 15 do 20 procent z celkové ceny nákupu.
Lidé jsou však většinou zvyklí, že spropitné dávají konkrétnímu
člověku, který jim službu poskytl. Takto ale ohodnotí pouze stroj a peníze
připadnou obchodnímu řetězci, což dělat nechtějí.
😮
Zdroj: https://udalosti247.cz/spotrebitel/kdo-v-obchode-pouziva-samoobsluzne-pokladny-musi-zpozornet/