Odpověděl/a – 31.březen 19:13
Pokud to chceš smysluplně řešit, tak:
IV.** V reklamaci požaduj slevu**, a to do částky tarifu, který odpovídá Tebou využívané (reálné) rychlosti. A až potom jednej s poskytovatelem služeb elektronických komunikací o ponížení PostPaid plane na cenovou úroveň, která odpovídá Tobě technicky dostupné rychlosti.
Pokud přejdeš k jinému poskytovateli služeb elektronických komunikací, poškodíš se: pokud služba není poskytována v kvalitě garantované, máš právo na slevu, i podle práva Společenství. Jako, abychom si rozuměli zcela správně, klidně si k jinému poskytovateli služeb elektronických komunikací přejdi, ale reklamuj, a hlavně si zjisti dostupnou rychlost.
Nepočítej s tím, že pracovníci call center, informačních linek, prodejen, partnerských prodejen, atp., jsou nějak technicky zdatní. Nejsou, jsou to gumy! Jsou výjimky, ale raději počítej s tím, že to jsou gumy. „Voják se stará, voják má“, na to jsem přišel hodně, hodně dávno!
Zdroj: https://ctu.gov.cz/reklamace-sluzeb-e-komunikaci
Odpověděl/a – 31.březen 19:15
Pokud to chceš smysluplně řešit, tak:
Pokud přejdeš k jinému poskytovateli služeb elektronických komunikací, poškodíš se: pokud služba není poskytována v kvalitě garantované, máš právo na slevu, i podle práva Společenství. Jako, abychom si rozuměli zcela správně, klidně si k jinému poskytovateli služeb elektronických komunikací přejdi, ale reklamuj, a hlavně si zjisti dostupnou rychlost.
Nepočítej s tím, že pracovníci call center, informačních linek, prodejen, partnerských prodejen, atp., jsou nějak technicky zdatní. Nejsou, jsou to gumy! Jsou výjimky, ale raději počítej s tím, že to jsou gumy. „Voják se stará, voják má“, na to jsem přišel hodně, hodně dávno!
Zdroj: https://ctu.gov.cz/reklamace-sluzeb-e-komunikaci