Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 8:30

Je to možné (a bývá to i lepší), záleží na rodičích, jak si to zařídí a případně kolik mají peněz… na soukomou/domácí školu a učitele. Samozřejmě, může vyučovat i ten rodič (pokud na to má a hlavně má čas).
Samozřejmě to může probíhát různě, ale bude to kontrolováno a musí výuka probíhat tak, jak se patří. Hle, jak je to v ČR: https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Dom%C3%A1c%C3%AD_vzd%­C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%­AD#%C4%8Cesk%C3%A1_re­publika
http://alterna­tivniskoly.cz/do­maci-vzdelavani/

Já to považuji za „královskou výchovu“. Plná pozornost pro to dítě, úplná individuální péče, dokonalá interakce mezi učitelem a vyučujícím, uzpůsobování dle potřeb, důvěrnější vztah, lepší systém výuky, sehnání všeho potřebného pro toho studenta. V nespočtu možných výhod, je zde především jen jedna jediná nevýhoda oproti normálním školám a sice nedostatečná socializace (s vrstevníky), ale to by se dalo nahradit jinak. Takže to nemusí být žádný velký problém. Obecně může být domácí výuka tou nejkavlitnější a nejlepší. Především pokud má víc učitelů/mistrů a nešetří se na této výuce. Takové dítě se dá všestraně vzdělávat, učit ho znalostem, dovednostem, rozvíjet jeho schopnosti a celou jeho osobnost po všečch stránkách… do 15 může umět, co neumí většina populace (jazyky, hrát na hud. nástroje, znalost literatury, filozofie, různých věd,…). A to navíc tak, aby ho to bavilo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 8:33

Je to možné (a bývá to i lepší), záleží na rodičích, jak si to zařídí a případně kolik mají peněz… na domácí školu(vzdělání a soukromé učitele. Samozřejmě, může vyučovat i ten rodič (pokud na to má a hlavně má čas).
Samozřejmě to může probíhát různě, ale bude to kontrolováno a musí výuka probíhat tak, jak se patří. Hle, jak je to v ČR: https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Dom%C3%A1c%C3%AD_vzd%­C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%­AD#%C4%8Cesk%C3%A1_re­publika
http://alterna­tivniskoly.cz/do­maci-vzdelavani/

Já to považuji za „královskou výchovu“. Plná pozornost pro to dítě, úplná individuální péče, dokonalá interakce mezi učitelem a vyučujícím, uzpůsobování dle potřeb, důvěrnější vztah, lepší systém výuky, sehnání všeho potřebného pro toho studenta; xwlkocě tisíckrát lepší šance pro rozvoj toho dítěte. V nespočtu možných výhod, je zde především jen jedna jediná nevýhoda oproti normálním školám a sice nedostatečná socializace (s vrstevníky), ale to by se dalo nahradit jinak. Takže to nemusí být žádný velký problém. Obecně může být domácí výuka tou nejkavlitnější a nejlepší. Především pokud má víc učitelů/mistrů a nešetří se na této výuce. Takové dítě se dá všestraně vzdělávat, učit ho znalostem, dovednostem, rozvíjet jeho schopnosti a celou jeho osobnost po všečch stránkách… do 15 může umět, co neumí většina populace (jazyky, hrát na hud. nástroje, znalost literatury, filozofie, různých věd,…). A to navíc tak, aby ho to bavilo.