Odpověděl/a – 19.leden 8:30
Je to možné (a bývá to i lepší), záleží na rodičích, jak si to
zařídí a případně kolik mají peněz… na soukomou/domácí školu a
učitele. Samozřejmě, může vyučovat i ten rodič (pokud na to má a
hlavně má čas).
Samozřejmě to může probíhát různě, ale bude to kontrolováno a musí
výuka probíhat tak, jak se patří. Hle, jak je to v ČR: https://cs.wikipedia.org/wiki/Dom%C3%A1c%C3%AD_vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD#%C4%8Cesk%C3%A1_republika
http://alternativniskoly.cz/domaci-vzdelavani/
Já to považuji za „královskou výchovu“. Plná pozornost pro to dítě, úplná individuální péče, dokonalá interakce mezi učitelem a vyučujícím, uzpůsobování dle potřeb, důvěrnější vztah, lepší systém výuky, sehnání všeho potřebného pro toho studenta. V nespočtu možných výhod, je zde především jen jedna jediná nevýhoda oproti normálním školám a sice nedostatečná socializace (s vrstevníky), ale to by se dalo nahradit jinak. Takže to nemusí být žádný velký problém. Obecně může být domácí výuka tou nejkavlitnější a nejlepší. Především pokud má víc učitelů/mistrů a nešetří se na této výuce. Takové dítě se dá všestraně vzdělávat, učit ho znalostem, dovednostem, rozvíjet jeho schopnosti a celou jeho osobnost po všečch stránkách… do 15 může umět, co neumí většina populace (jazyky, hrát na hud. nástroje, znalost literatury, filozofie, různých věd,…). A to navíc tak, aby ho to bavilo.
Odpověděl/a – 19.leden 8:33
Je to možné (a bývá to i lepší), záleží na rodičích, jak si to
zařídí a případně kolik mají peněz… na domácí školu(vzdělání a
soukromé učitele. Samozřejmě, může vyučovat i ten rodič (pokud na to
má a hlavně má čas).
Samozřejmě to může probíhát různě, ale bude to kontrolováno a musí
výuka probíhat tak, jak se patří. Hle, jak je to v ČR: https://cs.wikipedia.org/wiki/Dom%C3%A1c%C3%AD_vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD#%C4%8Cesk%C3%A1_republika
http://alternativniskoly.cz/domaci-vzdelavani/
Já to považuji za „královskou výchovu“. Plná pozornost pro to dítě, úplná individuální péče, dokonalá interakce mezi učitelem a vyučujícím, uzpůsobování dle potřeb, důvěrnější vztah, lepší systém výuky, sehnání všeho potřebného pro toho studenta; xwlkocě tisíckrát lepší šance pro rozvoj toho dítěte. V nespočtu možných výhod, je zde především jen jedna jediná nevýhoda oproti normálním školám a sice nedostatečná socializace (s vrstevníky), ale to by se dalo nahradit jinak. Takže to nemusí být žádný velký problém. Obecně může být domácí výuka tou nejkavlitnější a nejlepší. Především pokud má víc učitelů/mistrů a nešetří se na této výuce. Takové dítě se dá všestraně vzdělávat, učit ho znalostem, dovednostem, rozvíjet jeho schopnosti a celou jeho osobnost po všečch stránkách… do 15 může umět, co neumí většina populace (jazyky, hrát na hud. nástroje, znalost literatury, filozofie, různých věd,…). A to navíc tak, aby ho to bavilo.