Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 10:35

Ano i ne.

Podívej se, takový vůz do koněspřežného vlaku je, vlastně, kočár upravený ku provozu kolejovému, no a v kočáru výsernu také poněkud nemáš. Tak, víš co, když v tom vagoně záchod není, nemůže „obsah vypouštět na koleje“.

První vlaky na tom byly úplně stejně, ty osobní vozy byly trojkočár, prostě tři samostatné oddíly, jako by, spojené v jeden povoz. A to nemělo uličku, ve II. a III. vozové třídě to nemělo ani okna, a ve IV. vozové třídě to nemělo, dokonce, ani střechu. A to bys chtěl ještě kadibudku, vozit s sebou!? 🙄 Ti hrabe, ne? 😂😂😂

To samé, třeba, bylo za Protektorátu, tak jako v roce 1944, 1945, kdy Říše takticky ustupovala na všech frontách, no a tak vagony už taky utrpěly skrze válku, tak se vyráběly vagony z nákladních vagonů, se tam vrazila okna a sedačky, ale záchod ne. Tak, opět, stejný princip.

Ale jinak všecky vagony, od rychlíkových vozů řady ABCeg pro StEG, po Aee, či Bee, z 90. let měly tak zvané gravitační toillety. No, jak to funguje: máš normální mísu jako doma, na té míse máš normálně prkénko i ten Deckel, kterým kryješ prkénko. Nad tou mísou, respektive cimrou z tou mísou, je vodojem, z toho vodojemu vede trubka do té mísy, no a pod tou mísou, nebo vedle té mísy (třeba v rybáku, tzn. ve vozech řady Be a Ce), je pedál. Ty se dobře vysereš, vstaneš z mísy, zmáčkneš pedál. Ten pedál otevře (pokud tam ještě je, pokud neshnila, při „kvalitě“ péče nacionálního dopravce Času Dost) takovou klapku, no a pod tou klapkou je trubka, a ta trubka vede přímo na koleje. Zároveň ta páka otevře klapku ve vodojemu, takže do té mísy teče voda a všecek obsah spláchne na koleje.

Všecky novější vagony, nebo rekonstruované vagony (s výjimkou Šukafonu #3, alias RegioNova, co zprasil Zpras Znova Šumperk, ale Šukafon není motorový / přípojný vůz určený k tomu, aby přepravoval cestující, ale je určený k tomu, aby cestující nasral: motor je tam pod sedačkami, aby si cestující užili ten kravál, je tam dvoustupňová převodovka s městského autobusu Vrakosa B731, aby si cestující užili ty rány, záchod je tam v prostoru pro cestující, aby si cestující užili ten smrad, a k tomu tam nejsou normální, spouštěcí, okna, pouze otvory pro vyhazování lahví – https://necyklo­pedie.org/wiki/%C5%A0u­kafon, kterými moc luftu do Šukafonu nejde, no a má to jenom dvě nápravy, takže pokud jedeš přes Głuchołazy do, nebo z Frývaldova, tak vyfasuješ otep slámy, abys si neomlátil hlavu o stěnu) mají tzv. uzavřený WC systém. Co to znamená: pod tou mísou není trubka na koleje, ale je tam nádoba, něco jako v Toi Toi buňce. Ten záchod, aby ten smrad nešel skrze záchod zpátky do záchodové cimry, má speciální splachovací zařízení, které lejno, hajzlpapír atp. vcucne, po zalití dostatečným množstvím vody, do toho containeru pod tím.

Je to vynikající věc do té doby, než onu místnost nepoužije vysoce inteligentní žena opačného pohlaví, nebo – nedej bože! – „maminky s dětmi“. Ten vcucávací mechanismus, totiž, není debiluodporny, takže, pokud do něj hodíš hárací vložku, inkontinenční vložku, dětskou plenu atp., tak se to v tom kousne, záchod se tím ucpe, a u většiny vagonů to má automatický systém, který ten záchod zamkne a rozsvítí světlo, že je mimo provoz. Stejného oučinku lze docílit tím, že si vytřeš prdel nikoli hajzlpapírem, ale ručníky na ruce, ať už proto, že jsi blbý, nebo proto, že jsi namrdaný, jak carský officír, nebo proto, že nacionální dopravce Času Dost doplnil papír naposledy v roce 2017 – to je úplně jedno. O to není, vytřít utěrákem na hnáty se můžeš, ale pak ten utěrák, posraný, musíš hodit do koše na utěráky, jak v Rusku, nebo v KLDR, kde kdybys hodil hajzlpapír do záchodu, tak ho ucpeš, mají úzké trubky. Což ale nikdo neví, takže WC s uzavřeným systémem kulturu cestování obvykle nezvyšuje, ale snižuje, protože v příčině ucpání pak ve vagoně není žádný záchod.

Vcucávací záchod je dobrý při cestování do Ruska, Běloruska, Ukrajiny, prostě do Vší Rusi. Protože v Rusku je zvykem, že děžurnaja zamkne záchod tak 1/2 – 1 hodinu před příjezdem do stanice a odemkne tak 1/2 – 1 hodinu po odjezdu ze stanice, aby koloťuci nemuseli šlapat v hovnech. A další 1/2 hodiny, 2 hodiny, 3 hodiny stojí vlak ve stanici. Jinak to žádnou velkou výhodu nemá.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 10:42

Ano i ne.

Podívej se, takový vůz do koněspřežného vlaku je, vlastně, kočár upravený ku provozu kolejovému, no a v kočáru výsernu také poněkud nemáš. Tak, víš co, když v tom vagoně záchod není, nemůže „obsah vypouštět na koleje“.

První vlaky na tom byly úplně stejně, ty osobní vozy byly trojkočár, prostě tři samostatné oddíly, jako by, spojené v jeden povoz. A to nemělo uličku, ve II. a III. vozové třídě to nemělo ani okna, a ve IV. vozové třídě to nemělo, dokonce, ani střechu. A to bys chtěl ještě kadibudku, vozit s sebou!? 🙄 Ti hrabe, ne? 😂😂😂

To samé, třeba, bylo za Protektorátu, tak jako v roce 1944, 1945, kdy Říše takticky ustupovala na všech frontách, no a tak vagony už taky utrpěly skrze válku, tak se vyráběly vagony z nákladních vagonů, se tam vrazila okna a sedačky, ale záchod ne. Tak, opět, stejný princip.

Ale jinak všecky vagony, od rychlíkových vozů řady ABCeg pro StEG, po Aee, či Bee, z 90. let měly tak zvané gravitační toillety. No, jak to funguje: máš normální mísu jako doma, na té míse máš normálně prkénko i ten Deckel, kterým kryješ prkénko. Nad tou mísou, respektive cimrou z tou mísou, je vodojem, z toho vodojemu vede trubka do té mísy, no a pod tou mísou, nebo vedle té mísy (třeba v rybáku, tzn. ve vozech řady Be a Ce), je pedál. Ty se dobře vysereš, vstaneš z mísy, zmáčkneš pedál. Ten pedál otevře (pokud tam ještě je, pokud neshnila, při „kvalitě“ péče nacionálního dopravce Času Dost) takovou klapku, no a pod tou klapkou je trubka, a ta trubka vede přímo na koleje. Zároveň ta páka otevře klapku ve vodojemu, takže do té mísy teče voda a všecek obsah spláchne na koleje.

Všecky novější vagony, nebo rekonstruované vagony (s výjimkou Šukafonu #3, alias RegioNova, co zprasil Zpras Znova Šumperk, ale Šukafon není motorový / přípojný vůz určený k tomu, aby přepravoval cestující, ale je určený k tomu, aby cestující nasral: motor je tam pod sedačkami, aby si cestující užili ten kravál, je tam dvoustupňová převodovka s městského autobusu Vrakosa B731, aby si cestující užili ty rány, záchod je tam v prostoru pro cestující, aby si cestující užili ten smrad, a k tomu tam nejsou normální, spouštěcí, okna, pouze otvory pro vyhazování lahví – https://necyklo­pedie.org/wiki/%C5%A0u­kafon, kterými moc luftu do Šukafonu nejde, no a má to jenom dvě nápravy, takže pokud jedeš přes Głuchołazy do, nebo z Frývaldova, tak vyfasuješ otep slámy, abys si neomlátil hlavu o stěnu) mají tzv. uzavřený WC systém. Co to znamená: pod tou mísou není trubka na koleje, ale je tam nádoba, něco jako v Toi Toi buňce. Ten záchod, aby ten smrad nešel skrze záchod zpátky do záchodové cimry, má speciální splachovací zařízení, které lejno, hajzlpapír atp. vcucne, po zalití dostatečným množstvím vody, do toho containeru pod tím.

Je to vynikající věc do té doby, než onu místnost nepoužije vysoce inteligentní žena opačného pohlaví, nebo – nedej bože! – „maminky s dětmi“. Ten vcucávací mechanismus, totiž, není debiluodporny, takže, pokud do něj hodíš hárací vložku, inkontinenční vložku, dětskou plenu atp., tak se to v tom kousne, záchod se tím ucpe, a u většiny vagonů to má automatický systém, který ten záchod zamkne a rozsvítí světlo, že je mimo provoz. Stejného oučinku lze docílit tím, že si vytřeš prdel nikoli hajzlpapírem, ale ručníky na ruce, ať už proto, že jsi blbý, nebo proto, že jsi namrdaný, jak carský officír, nebo proto, že nacionální dopravce Času Dost doplnil papír naposledy v roce 2017 – to je úplně jedno. O to není, vytřít utěrákem na hnáty se můžeš, ale pak ten utěrák, posraný, musíš hodit do koše na utěráky, jak v Rusku, nebo v KLDR, kde kdybys hodil hajzlpapír do záchodu, tak ho ucpeš, mají úzké trubky. Což ale nikdo neví, takže WC s uzavřeným systémem kulturu cestování obvykle nezvyšuje, ale snižuje, protože v příčině ucpání pak ve vagoně není žádný záchod.

Vcucávací záchod je dobrý při cestování do Ruska, Běloruska, Ukrajiny, prostě do Vší Rusi. Protože v Rusku je zvykem, že děžurnaja zamkne záchod tak 1/2 – 1 hodinu před příjezdem do stanice a odemkne tak 1/2 – 1 hodinu po odjezdu ze stanice, aby koloťuci nemuseli šlapat v hovnech. A další 1/2 hodiny, 2 hodiny, 3 hodiny stojí vlak ve stanici. Jinak to žádnou velkou výhodu nemá.

Jo, jinak u gravitačních záchodů i u nás platí:

Durante le fermate mele e stazioni vietato servirsi della ritirata!

Pro ty, co neabsolvovali JŠNŽC (jazyková škola na železniční cestě):

È vietato servirsi della ritirata durante le fermate del treno in stazione!