Zeptal/a se – 28.srpen 22:54
Nakupování – Reklamace
Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na
podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto
frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
Zeptal/a se – 29.srpen 10:32
Nakupování – Reklamace
Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na
podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto
frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--
e vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?
Ne moji, ale svoji …
Zeptal/a se – 29.srpen 10:32
Nakupování – Reklamace
Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na
podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto
frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--
Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?
Ne moji, ale svoji …
Zeptal/a se – 29.srpen 10:33
Nakupování – Reklamace
Potřeboval bych se zeptat v e-mailu kontaktujícím zákaznickou podporu na
podrobnosti jisté doručovací služby a nejsem si jist jestli je vhodné tuto
frázi použít.
Jaký je Váš názor?
A je vůbec vhodné se zákaznické podpory na něco takového ptát?
--
Je vhodné použít ve formálním dopise/e-mailu frázi „omlouvám se za moji neznalost,…“?
Ne moji, ale svoji/svou neznalost …