Avatar uživatele
Mar k

Zničeho nic přestala fungovat. TV LG webos stará 2 roky, šlapala jak hodinky a teď nejde zapnout.

Vypnout a zapnout kabel z el. A výměnu baterií v ovladači jsme již zkoušeli.
Cím to je?

Upravil/a: Mar k

Zajímavá 0 před 1336 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Myslím, že z takovéhoto popisu nikdo nedokáže po netu určit závadu. Ono když se něco pokazí tak to vždy je z ničeho nic. Jede to a najednou už nejede.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Nečekeáš, že ti někdo opraví TV na dálku, aniž by ji čeknul, že ne? ;) :D :D

Nojo, to je u dnešních spotřebičů běžné, modli se, aby cena opravy byla taková, že se oprava vyplatí. Známá koupila lacinou pračku (asi za 8k) a po necelých 3 letech jí odešel simering a vnitřní ložisko. Koukal jsem na to, ale opravu bych nedal bez VELMI speciálního vybavení.

Musíš ROZŘÍZNOUT plastovou vanu, abys dostal ven buben a mohl ty krámy vyměnit – to je ještě v poho, ale pak to musíš z5 dát dohromaty tak, aby to drželo [svařit a vyrobit šroubové dodatečné šroubové spoje], což profíci dělají na dílně, nikoliv na místě. Oprava (včetně převozů, práce a dílů) prostě pod 5k NEJDE a to nikde nemáš jistotum, že se vzápětí na pračce nepodělá něco JINÉHO (a ono obvykle ANO, tedy DALŠÍ investice), tudíž je výhodnější koupit NOVOU pračku. BTW – takto se dnes dělají téměř VŠECHNY pračky.

A tak je to dnes se vším, ekozelená prasata neřvou (možná JÁSAJÍ) a jdou si pro další příspěvky z našich daní.

Mám tip, je to sice nedostatečně ověřené (nwm to jistě, jen jsem to slyšel od lidí, teří by o tom MĚLI něco vědět). Spousta fabrik při výstupní kontrole hodnotí své produkty, které následně s ohledem na možnost pojištění/pro­dlouženíé záruky předem roztřídí pro prodejce na ty, na které LZE poskytnout prodlouženou záruku (třeba na 5 let, pokud si ji připlatíš) a pak na ty „horší kusy“, jež se prodávají zákazníkům, kteří si prodlouženou záruku k výrobku nezakoupí. Mnozí by se pod toto tvrzení klidně podepsali (neměl pojištěno a za 2–3 roky ŠLUS), měl pojištěno a výrobek pracuje třeba 10 či více let). :)

Z mé zkušenosti to BEZ vyjímky platí (vždy si připlácím prodloužení záruky na maximum), ale může se jednat i jen o koincidenci. Nekupuji „absolutně noname“ zboží a ani to z lowend cenové sorty, takže možná proto. Uvádím to jen pro zajímavost, ale každý s kým jsem se o tom bavil souhlasí, že „na tom něco bude“. Tož asi tak. ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Herjulfson

Jsem skvělý diagnostik i nadálku. V podstatě mi stačí vědět jen jestli funguje i zásuvka kam si televizi připojil. Pokud funguje, tak vím přesně co tomu je..... je to rozbité.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

TVL, to je teda dotaz.
Jak to máme vědět? Proč myslíš, že servisáci jezdí a počítají si peníze za zjištění závady?
Protože to většinou nejde zjistit na dálku bez nějakýh průzkumu.
Prostě zavolej servis nebo ji tam odvez,

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Alien: " Mnozí by se pod toto tvrzení klidně podepsali (neměl pojištěno a za 2–3 roky ŠLUS), měl pojištěno a výrobek pracuje třeba 10 či více let). :)"
tak u mně: neměl pojištěno a 2 roky a 2 týdny (ložisko pračky – jak píšeš)
měl extra záruku a 2roky a 2 měsíce topné těleso (nálepka s extra technologií prodlužující 10× životnost topného tělesa byla ještě nalepena), po cca 7 letech od koupě odešla klička otvírání a uhlíky v motoru (stálo mně to pár hodin shánění, klička několik hodin na provizorní opravu, litr za náhradní díly, pár hodin zas na definitivní opravu)… po dalším roce vytopená koupelna – spadla napouštěcí hadička z vaničky na prášek, vnitřek pračky komplet vystříkanej – vysušeno vč. elektroniky a zatím šlape.
Ale už to asi má nahnutý… Nicméně značka u mně má v tomto případě plus – pokud za normální cenu bude zas nabízet 7 let záruku, zůstanu věrný

před 1335 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Elektronika