Avatar uživatele
anonym

Znáte odpověď?

Jak si vysvětlit axiom: Vesmír je konečný,ale bez hranic?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, fortin před 5194 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
fortin

Bubco, tato otázka by se dala vysvětlit s něčím s čím se setkávám vždy když svému zaměstnavateli kývnu že to udělám: Tohle je potřeba obložit. Tohle budeš obkládat. Dají mě náčrt v podobě slov takhle to bude vysoký, tam ve čtvrté řadě je pásek, pak 6 řad bílých a na spodu je modrá. Můj mozek pracuje jako systém vesmíru. Sice mám úkol jako náčrt (krásná čeština), ale chybí plán na který se nemohu podívat když si nevím rady. Takhle je to s vesmírem. Má za úkol vzniknout ale neví kdy to má ukončit. Takže já spolu s vesmírem řešíme podobné. Mám kousek prostoru támhle, nespoléhám na laser ale na váhu, nyní nepasují obklady do malého prostoru sprchy. Uříznu tedy 2 cm zdi aby to vypadalo pěkně a nevyhazovaly by se prostředky kachlí. Když je tohle vyřešeno, nepasují svislé spáry na WC na stěně a na tom automatickém systému, je to taková bedna. Když jako vesmír vím že se bude spárovat podlaha a nevidím šedou spárovačku, divím se. Ale když přebývá Bahama, mám už podezření že něco nehraje. Mám výhodu že se mohu zeptat parťáka. Řekne že zde je Manhattan o kterém jsem nevěděl. Kdežto vesmír parťáka nemá, proto jsou (tam) velké kolize. Pak přijde na řadu dokončení dlažby u vchodových dveří. Dveře nepůjdou otevřít. Musím je tedy namísto své práce uříznout o 2 cm. Práce musí být hotova. Klást dlažbu na koso, vyměřit namalovat a správně uříznout dlažbu v rohu. Pokud si s tím láme hlavu i vesmír, nedivím se, že mladí lidé chtějí raději zpívat. Potom mám rohovou lištu u okna trochu zasranou silikonem. K odstranění používám školní gumu. Když něco zasere vesmír, žádnou gumu nemá na černé díry. Proto z černých děr udělá místo pro pozdější spekulace nebo výhodu. Co když černé díry potom k něčemu použije?