Avatar uživatele
anonym

Znáte odpověď?

Jak si vysvětlit axiom: Vesmír je konečný,ale bez hranic?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, fortin před 5194 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
fortin

Bubco, tato otázka by se dala vysvětlit s něčím s čím se setkávám vždy když svému zaměstnavateli kývnu že to udělám: Tohle je potřeba obložit. Tohle budeš obkládat. Dají mě náčrt v podobě slov takhle to bude vysoký, tam ve čtvrté řadě je pásek, pak 6 řad bílých a na spodu je modrá. Můj mozek pracuje jako systém vesmíru. Sice mám úkol jako náčrt (krásná čeština), ale chybí plán na který se nemohu podívat když si nevím rady. Takhle je to s vesmírem. Má za úkol vzniknout ale neví kdy to má ukončit. Takže já spolu s vesmírem řešíme podobné. Mám kousek prostoru támhle, nespoléhám na laser ale na váhu, nyní nepasují obklady do malého prostoru sprchy. Uříznu tedy 2 cm zdi aby to vypadalo pěkně a nevyhazovaly by se prostředky kachlí. Když je tohle vyřešeno, nepasují svislé spáry na WC na stěně a na tom automatickém systému, je to taková bedna. Když jako vesmír vím že se bude spárovat podlaha a nevidím šedou spárovačku, divím se. Ale když přebývá Bahama, mám už podezření že něco nehraje. Mám výhodu že se mohu zeptat parťáka. Řekne že zde je Manhattan o kterém jsem nevěděl. Kdežto vesmír parťáka nemá, proto jsou (tam) velké kolize. Pak přijde na řadu dokončení dlažby u vchodových dveří. Dveře nepůjdou otevřít. Musím je tedy namísto své práce uříznout o 2 cm. Práce musí být hotova. Klást dlažbu na koso, vyměřit namalovat a správně uříznout dlažbu v rohu. Pokud si s tím láme hlavu i vesmír, nedivím se, že mladí lidé chtějí raději zpívat. Potom mám rohovou lištu u okna trochu zasranou silikonem. K odstranění používám školní gumu. Když něco zasere vesmír, žádnou gumu nemá na černé díry. Proto z černých děr udělá místo pro pozdější spekulace nebo výhodu. Co když černé díry potom k něčemu použije? Možná chtěl vytvořit superhmotu bez zbytečného prázdného místa kolem atomů. Já také např. jdu na nákup pro kuřecí řízky, rajčata a pro tuřanské zelí. Jenže nic z toho nemají. Tak utratím peníze za baterie, za vejce a za sadu závitníků. Uvařit se z toho nedá ale později se to použije. Bydlím mezi komíny baterií, v močálu vajec a v krkonoších ze závitníků. Takže pozemský šéf nebo Big Bang něco chce ale nejsou dány jasné plány a když jsou, tak je moc hélia a málo porobetonu. Slovo může něco znamenat. Ale to neznamená že ho vyslovil moudrý člověk. Když už neví kudy kam, vysvětlí nám, že je vesmír konečný ale bez hranic. Jako když možná chce stavitel po zednících aby mu udělali schody a ony se nepodaří, zedníci řeknou: no, jsou se spádem aby ta voda měla kam odtékat. Stejně je to s vědomostí nejvyšších vědců kteří neprořeknou své vybádané tajemství vesmíru protože za státní grant šukají a do práce se chodí smát, bavit nesmyslnými tezemi a rozvíjením dalších tezí o kvarkách. Myslím si jako blbý dělník, že tahle věta poskládaná z pár slov nemůže vyřešit otázku na kterou nezná Odpověď ani sám vesmír. Hotovo.cz

Zdroj: http://www.osel­.cz/index.php?kat=15

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Fermi

Lze si to představit tak, že prostorově uvažujeme vesmír jako konečný, ale kdybychom se rozhodli letět jedním směrem, nikdy bychom nedorazili k nějaké hranici – nemá hranice. Pokud si to představíme ve dvou rozměrech, můžeme využít naší Zemi. Povrch Země je rozhodně konečný. Když půjdeme stále stejným směrem, nakonec dorazíme opět do stejného místa. Stejně to funguje i ve vesmíru. Po velmi dlouhé době bychom přiletěli zpět do výchozí pozice.

Zdroj: www.aldebaran.cz/

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek