Avatar uživatele
StudentDejep

Změnit vysokou školu? Studuji Historii a Geografii na Pajdě, GIS mě naprosto ničí.

Dobrý den, jsem student prvního ročníku Pedagogické fakulty. Studuji Historii a Geografii. Z historie mám samé jedničky, jeden profesor mi říkal, že to umím mimořádně dobře. Test z Dějin pravěku jsem měl druhý nejlepší z ročníku. Geografii také zvládám, ovšem je tam jeden těžký předmět – Geografické informační systémy. Umím to tam nejhůř ze všech, vůbec nejsem schopen to pochopit. Když to doma zkouším dle návodu, vůbec mi to nejde. Spoustu jinak dobrých studentů vyhodí právě na GIS. Zkoušku budu dělat v srpnu, ale nechápu ani základy. Rozhodně nejsem žádný flákač, studiu jsem obětoval všechno. Jakmile prvák začal, přestal jsem se vídat s rodinou a přáteli. Až v březnu ve strachu z třetí světové války („užít si, dokud to jde“) jsem se začal opět jednou či dvakrát měsíčně vídat s přáteli a s rodinou. Až teď v červnu se normálně pravidelně vídám jako za starých dobrých časů.

Z daní je proplaceno 6 let studia. Uvažuji tedy v září přejít na studium historie na Filozofické fakultě. I kdybych teď GIS zázrakem zvládl, je znovu ve třeťáku. Kdyby mě vyhodili potom, tak bych už jinou školu nemohl vystudovat z daní, ale musel bych platit. Ale jak to je s uplatněním? Jaké je šance, že najdu práci? Kontaktů v historických institucích moc nemám. Žiju v jednom z největších českých mest. Máte někdo zkušenosti se studiem historie na Filozofické fakultě? Co si o tom myslíte?

Zajímavá 0 před 667 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Kazatel

Zvládli to jiní, zvládneš to taky. Určitě!

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Filip84

Otázka je, co bys chtěl dělat, a taky, odkud jsi.

Můžeš učit, od základní, střední školy, až po přednášení na vysoké, to je asi jasné.

Můžeš dělat kastelána, zástupce kastelána etc. Tabulkový plat, zase bydlení když ne zdarma, téměř zdarma.

Můžeš dělat custoda v nějaké galerii, správce musea, a tím to tak asi končí.